Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se2x ze dvora
Autor
Gora
poloprázdný sud–
myška běhá v obilí
stále dokola
.............
mrzne až praští–
v dlaních si přehazuji
teplé vajíčko
38 názorů
blacksabbath
05. 01. 2020ta druhá víc....za obě .......*/***
Účo, přísná buď
dětičky moc zlobily
třída „potvora“
Vyžah celý sud
není vůbec opilý
výdrž od boha
.............
Furt jenom baští
nestřídmost předhazuji
uber Aničko
Princ čelo svraští
z té saně v temné sluji
má strach maličko
Honzo, bohužel - plastový sud, mám v něm zrní pro slípky, myš neměla úniku, ale pomohla jsem jí... díky:-)
Druhá.
A sudy máte plastové, co? Pamatuju si, že z těch opoužívaných, plechových, myši vždycky spolehlivě vylezly.
No, to je radost:-)
My jsme jim přímo nevyužitou boudu dali - a v ní snášejí legálně:-), díky, Evži!
Evženie Brambůrková
04. 01. 2020Jeden rok se naše slepice tvářily, že snášet nebudou a pak jsme našli asi 50 vajec v seně ve staré psí boudě.
Karpatský knihomoľ
04. 01. 2020vidiecky život nahustený do pár slov
prvé mi pripomenulo detstvo, v takmer prázdnom sude s obilím skákajúca lasica (možno s myšou v bruchu)
Prosecký, jestli precizní, to nevím, ale děkuji :-), jsem ráda, že se líbí.
Jirko, děkuji, k té první - sud, ve kterém je obilí a chybí víko... past pro myšku... ještě na to kouknu, je pravda, že obilím to asi příliš doříkávám...
Druhé jsem zvažovala /skutečně/ několik let, jak je napsat...díky za nadhled.
Za druhou tip, ta je krásná a hodně asociativní. Za tu bych býval dal výběr. Ta první mate obilím.
Mně připadá to druhé haiku moc hezké. Je výborné. Moc ses v haiku zlepšila poslední dobou. Blahopřeju.
Di, těší mne, že potěšilo... je to ze včerejška, když jsem pouštěla ráno slípky a uviděla v sudu myšku... vyndala jsem ji, jasně, nemohla vyšplhat ven:-) Díky.