Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejedno v jaké podobě
Autor
dadadik
na nějaký čas s tím praštím
budu dělat něco jiného tak to dopadá když přezraje čas nakonec přichází vysvobození jedno v jaké podobě
20 názorů
Už jsi s tím praštila na dost dlouho. Nechtěla by ses třeba vrátit ke psaní ? Taky jsem se vrátila. Vysvobození by třeba mohlo přijít v radosti z nové básničky, kterou napíšeš. Tip.
No vidíš - a já je mám v albech jako kdysi. Je to dost leze do peněz. Nechávám ale tisknout jen málo fotek.
Na fotografických webech je strašně moc fotek. Lepší je pozvat pár kamarádek na kafe a rozkládat svoje fotky na stole. Výhodou je, že za té situace chybí konkurence. S fotkama to jde, ale neumím si představit, že bych u kafe kamarádkám četla básně z notýsku. Na to je zas lepší web.
je to o focení a fotografických webech.. ale je to obecně o všem s čím člověk moc blbne :)
Je to o poezii ? Je to o psaní ? Taky často řeším, jestli by nebylo lepší dělat něco jiného než psát. Většinou to vyřeším tak, že lepší by bylo číst a rozhodně ne to, co jsem já sama napsala.
Já s tím taky často praším, ale pak se k tomu zas vrátím a většinou se mi to pak podaří jinak uchopit. Tip.