Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHráč
Autor
Danny
zkoušel hrát život
jako počítačovou hru
zapomněl, že je
víceuživatelská
9 názorů
Jackie Decker
25. 03. 2020Tohle je trefné :D. Ale naštěstí dnešní hráči znalí mmorpg her jsou na toto připravení :)
Děkuji. Omlouvám se za nepochopení díla. Nikdy jsem počítačovou hru nehrála s výjimkou Písmáka. Až díky Tobě vím, že je možné hrát počítačovou hru ve spolupráci s někým, proti někomu :-)
onaline: spíš to mělo být o tom, že byl příliš sobec/solipsista, ale interpretaci básně se meze nekladou. jinak klidně tu diskutujte, nevadí mi to.
Děkuji, Ali, pověřím tím jednu z mých osob :)
Danny, promiň, že si tady z toho děláme diskuzní kroužek. Pochopila jsem správně, že Hráčovi někdo kafrá do života? Výhodou může být, že i on má k dobru víc životů ;)
onaline,
formulace "proč nosit na trh vlastní husí kůži"(?) se mi moc líbí. Mohlo by to fungovat jako zárodek příští básně. Nechceš to trochu rozvést ?
Víceuživatelská hra je přínosem. Horší je, když někdo hraje pořád jen sám proti sobě a namlouvá si, že vyhrává. Tip.
tip za rozveselení
hned se mi vybavily chvíle, kdy bych brala, aby za mě někdo zaskakoval :-) proč nosit na trh vlastní husí kůži