Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiluji nákupy
Autor
Evženie Brambůrková
Zase jsem s mámou vyrazila na nákup. Vlastně jsme babička a prababička. O to je to veselejší.
Máma někdy špatně vidí a slyší jen to, co chce. Tak hurá do Penny!
Hned u vchodu je hromada 20 litrových pytlů s univerzálním substrátem. Prababička si je toužebně prohlíží.
,,Tak kolik jich chceš, mami." Sonduji a připravuji se na velkou akci. Posilování je moje hobby.
,,Jeden? Nebo možná dva?" Zkouší to mamka. To by ještě šlo.
Uchopím hned ten první zkraje, kde už je ubráno a šup s ním do vozíku, pěkně naplocho, to se tam dobře vejdou. Nahýbám se pro druhý, když tu se ozve zezadu, tam kde je hromada nejvyšší:
,,Vem tady ten, ten je větší." Nevěřícně zírám.
,,Ne, není větší, všechny jsou stejné."
,,Je větší, já to poznám."
,,Není větší, je na něm taky napsáno 20 litrů, jako na těch ostatních."
Mamka trucovitě vysunula bradičku a z kouta se nehnula.
,,Ještě jeden vezmi. Ale tady ten zezhora, ten je větší." Prostě nedá pokoj, dokud mě patřičně nevytočí.
Začínám chápat svého cholerického bratra, který někdy křičí nahlas sprostá slova.
,,Maminko, já chápu, že špatně vidíš, ale znovu opakuji, že tyto pytle jsou všechny stejné. Na všech je napsáno 20 litrů. A nedělej, že neslyšíš." Slyší dobře a ostatní nakupující to slyší také.
Chvíli ještě trucuje, ale pak uzná mou převahu. Já zatím stále ještě vidím lépe než ona.
Taky na mne dojde a doufám, že moje dcery mne něčím nepraští.
To se maminkám, babičkám a prababičkám nedělá.
To se musí vydýchat.
27 názorů
Evženie Brambůrková
14. 03. 2020Děkuji kouzelná_květinko.
kouzelná_květinka
14. 03. 2020:D
Evženie Brambůrková
08. 03. 2020Moc děkuji, Heleno.
Evženie Brambůrková
26. 02. 2020Budu je potřebovat, v pátek vyrážím za babičkou.
Petr Svoboda
26. 02. 2020Tož pevné nervy Evži. /*
Evženie Brambůrková
23. 02. 2020Díky, jsem moc ráda, že ses zastavil i že se tito líbilo.
blacksabbath
23. 02. 2020:-):-):-)
Evženie Brambůrková
23. 02. 2020Jasně, ale někdy to neplatí. To když mám pravdu já.
blacksabbath
23. 02. 2020"maminka má vždycky pravdu"......:-)..........*/**
Evženie Brambůrková
21. 02. 2020Moc vám všem děkuji za milá slova. Blíží se jarní práce. Už se těším a třeba budu mít zase něco pěkného i pro vás.
Ty situace dobře znám. Učí nás trpělivosti a musím říci, že jak moji rodiče stárnou, jsem stále trpělivější a trpělivější a dnes ustojím to, co bych ještě před pěti lety vůbec neustála. ...Dávám tip plný pochopení.
Takový nakupování je na pytel...
Mimochodem – já miluju spíš prodavačky. ;-)
Evženie Brambůrková
20. 02. 2020Děkuji za návštěvu. Kdo ví, jací budeme jednou my. :-)))
Děkuji, děvčata, ne vždy je to k smíchu. Ale máma je dobrá. Bude jí 88.