Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seniečo o oblakoch môžem povedať kedykoľvek
Autor
dievča z lesa
niečo o oblakoch
môžem povedať
kedykoľvek
sú gigantické
a ich habitu
sa prstom dotknúť
nedá
sú z iného sveta
čosi ich núti
tu len tak lietať
a splietať ozdoby
v pastelovom štýle
zvú ma na výlet
s odvážnym medzipristátím
na krídlach kondorov
rada zverujem srdce
sponzorom jedinečného
pocitu
vďaka nemu
tu i tu
v strede nemohúcna
nastáva úľava
a znova sme pri slovíčku
odvaha
12 názorů
Karpatský knihomoľ
06. 03. 2020Aj názov je dobrý - láka prečítať.
dievča z lesa
06. 03. 2020na oblohe je naozaj všetko
...pořád je fotím...vidím obličeje, draky, pohřební vůz s koňmi, formy beránků...mraky jsou fenomén...
blacksabbath
06. 03. 2020mám ráda oblaka ... jejich tvary ... líbí...*/**
Spadla jsem z jiného světa,
přátelé, pozývajú ma na výlet
jsou ze Slovenska
oblaky su pre nas vecne. ale aj zem ma svoju klautrofobiu...
Při čtení básně jsem si, nevím proč, vybavil vesuvančiny akvarely. A vida, je tu s nimi (i když jen ve slovech) :)
A navíc - oblaka jsou věčná a věčně budou fascinovat básníky. Psali o nich Lermontov,Petofi a další. Tip.
Krásně napsané :-))) TIP. Oblaka často probouzejí naši fantazii - asi nejznámější je přirovnání mraků typu altokumulus k beránkům. Také bych mohla o oblacích vyprávět, ale neuměla bych napsat báseň na toto téma. Tak jen jeden malý postřeh ze svého pozorování: Když je na obloze při západu slunce hodně druhů barevných mraků, takže připomíná krajiny se zálivy moře nebo jezery (čistá obloha je tyrkysová někdy dokonce ve více odstínech), je to obvykle předzvěst změny počasí k horšímu...