Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJarní
Autor
Gora
nohatá dívka
obkresluje panáka –
ve vlasech vítr
36 názorů
Radovan Jiří Voříšek
14. 03. 2020:-) jasně, že pštrosa
a taky Kopajícího ptáka z Tance s vlky.
Radovan Jiří Voříšek
14. 03. 2020sorry, že ještě votravuju, ale napadla mě další asocice, ... a to víš, my exhibicionisti máme takové puzení, že to musí ven
Kopající pták
tančil s vlky jak
Vítr ve vlasech
Radovan Jiří Voříšek
14. 03. 2020nohatá dívka
do sebe leje panák
nohy zavazí
nahatá dívka
díky osmi panákům
pozná záchytku
Ale toho nedobrého Vonta jsem graficky zvojtil…
A v detství jsem si na panáka… pardón, na panákovi také skocil. (nostalgický smajlík)
Dral se ke křivkám
hrubým stylem Maˇžňáka
teď má pech (MeToo)
Teď jsem četl nahatá dívka/obkresluje panáka... To už je spíš jak ze striptýzového baru... Kudy všudy nás Tvá nevinná báseň neprovede!?
Evženie Brambůrková
11. 03. 2020Jako bych ji viděla.
Karle, Přemek prý taky skákal panáka... tak nejen pro holky a ne haiku, ale mini... díky:-)
Jani, ano, byla to oblíbená zábava z dětství - snad ještě děti skáčou:-), díky.
KK: takže taková momontka z léčebny u otevřeného okna... Hezká interpretace :)
Ja, čoby inostranec som pochopil text úplne inak, myslel som si že dievča obkresľuje pohárik s alkoholom, až komentáre ma vyviedli z omylu. A to si myslím, že rozumiem češtine.
Také jsem skákal (kdysi) a pamatuju. To je krásný kumšt v té jednoduchosti a stručnosti.
blacksabbath
11. 03. 2020halóóóo....jaróóóo.....:-)).*/*****
Pěkné :-))). TIP Také jsi mně připomněla něco z dětství - panáka jsme vyrývaly ostřejším kamenem do hlinité cesty. Tradice panáků se drží i dnes - občas vídám v parku panáky nakreslené křídou na asfaltových cestách.
Pěkné :-))). TIP Také jsi mně připomněla něco z dětství - panáka jsme vyrývaly ostřejším kamenem do hlinité cesty. Tradice panáků se drží i dnes - občas vídám v parku panáky nakreslené křídou na asfaltových cestách.
Jarmila_Maršálová
11. 03. 2020za dva roky je bude možná počítat))