Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUžitečná hodnocení z Lidl e-shopu
Autor
Zbora
Pryžový materiál je lepkavý a sbírá těžká ocasní ploutev, prach atd. Kromě toho v přední části chodidla bohužel uniká obuv.
Dobře. Vnější vrstva je lepkavá. Když se obě boty spojí, budou držet pohromadě. Zastaví se to už několikrát?
I ty boty se hodí, ale taky to moc neslíbíš, protože jsem je taky dala pryč.
11 názorů
Já jsem hlavně rád, že se děti mohou díky šátku bez asistence vymočit. ;-)
kouzelná_květinka
12. 03. 2020miluju lídl :-)
Asi bych řekl: je tohle vůbec možné? Ti lidé námi opovrhují, protože ti blbci nežili 40 let v reálném asocializmu. To mrzačení jazyka říká víc, než si ti dobytkové myslí... Vyházel bych to z regálů na podlahu...
Moc užitečné "recenze" pro další objednavatele :-) - bez "esperantského slovníku" nebo intelektu S.Holmese nečitelné...
Takové lidlové téma :)
V Čínské Lidlové republice nemají nouzi o překladatele. Jsou mezi námi a nutí nás k zamyšlení :-)
v detstve som tam mávala uštrikované svetre od maminy a drevené stojany na knihy a domček pre škrečka od otca, made in family
pobavila som sa a zlepšila si trošku svoju češtinu ;-)
dobrý príklad s tou šálou :))
moderná doba človeka staršieho typu privádza do rozpakov čím ďalej častejšie, aj pod vianočným stromčekom som mala krabice z e-shopu, ktoré som si neobjednala :-)
Jasně, je to výdobytek moderní doby. Necháš si poslat krabici plnou oblečení, vybereš si jednu šálu, a krabici se zbytkem pošleš zpátky. A tak pořád dokola.
Dětský šátek:
Udržuje se hezky v teple. Mohou se děti samy vymoci. Ideální pro děti obléct
je to opravdu top, ale má macke, vlasy voní spálené a místnost po novém vyhlazování železa.
Jsem nadšená! Velmi příjemné u oblečení. Fit velmi dobře, přes boční sklouznu netlačí břicho. Barva bobulí vyniká, mnoho komplimentů... objednejte ji v jiné barvě.
Namátkově, ale je to zážitek:)
Neumím na mobilu vkládat do komentářů kopírovaný text.