Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sene-nauka
Autor
Danny
na duchovní cestě
se každý musí
dříve nebo později
svoje původní náboženství
odnaučit
13 názorů
Ahoj Danny, už jsem o krůček dál, tak jsem se vrátila. Odnaučit se nelze. Jenom si ho víc uvědomit? Byla jsem pokřtěna jako nemluvně. Jenomže ta Jordána mi nic neříkala ani po dvaceti letech. Pak zlom, potkala jsem na nádraží paní, která se stala mojí druhou babičkou. Nechodila do kostela, ale ve všem ostatním byla tato stará paní pro mě důkazem, že andělé existují. Naše přátelství trvalo několik dalších let, pak si nás víra našla, pravidelné bohoslužby, následně křest ponořením. Přesto se stane, že člověk od víry odpadne, umře dřív, nebo zrovna v nevhodném období. Nevíme dne, ani hodinym, proto jsem Ti vděčná, že píšeš takhle do duše :-)
B.Ezejmenij
27. 03. 2020Pěkně. Asi to tak bude na všech cestách. Viz filosofické "odhození* žebříku, po kterém jsme vylezli u L.W. Ale odnaučit je vlastně výmluvné slovo. Nejde jen opustit, nebo překonat. Je v tom mnohem víc práce, potu... Odnaučování je těžší než učení se. A podstatné přitom zároveň zůstává... Dobrý, dík.
Jackie Decker
25. 03. 2020Na tom něco bude... :)
Posun je principem nekonečna
Nikdy jsem nepřemýšlela, že by to mohl být i krok zpátky
Danny, děkuji!!!* Musím se vrátit
Karpatský knihomoľ
13. 03. 2020donútilo ma to zamyslieť sa
dievča z lesa
13. 03. 2020svoje pôvodné každodenné až po bod zero