Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDekurarizace
Autor
Ansel
Stůj co stojí v pralese
neostigmat k vyzkoušení?
sykne jen pět ran intimních
bezbranně s jedem?
Ten odraz nevěřícího Tomáše,
že spocená panenka přežije s mrštnoplodem
jak larva miózní s kůží popelky
zhojením puchýřů z malých bot*
blow job
5 názorů
Děkuji Vám, že jste se představil a uspokojil. A teď, pane lingua franca, můžete zas na svůj profil. Nebo zkusíme sekat latinu?
Dilige Et Quod Vis Fac
Čistě technická, v kategorii MIMO se samozřejmě může cokoliv, jen připodotknutí.
Naše současná lingua franca má čím dál víc a stále víc se zlepšujích českých uživatelů, nicméně u tohoto tvého MIMO mně zaskočil ten koncový Eng. idiomatický výraz z velmi specifické oblasti. Samozřejmě, jak je ctěná libost, třeba zrovna zakládáš nový styl, nějaké makaróno-eroto. Vzorec bude kombinace titul=nultý verš, prolog=1/2.verš, 2 řádky Cz a třetí něco ze šťavnaté cizojazyčné zásoby, za stovky Eng. z nich namátkou třeba scalding hot, throbbing Subst., pumping/frigging/licking away, puckered rosebud, eaten out, tight as a vice, sopping/wringing wet, queef, rock hard... či barvité sloppy seconds. Vyšší úroveň pro pokročilé fajnšmekry pak budou nápodoby a aluze typu alive and cumming.
Tohle není stížnost, s anglickými výrazy v české větě se všichni setkáváme denně, ale to, že to dorazilo až sem, mě trochu překvapilo.