Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se- lístek ze severu -
Autor
irem
celý život je příliš dlouhá doba
jednoho dne se probudíš a neotevřeš oči
jen ještě
zadržíš poslední dech
opatrně
opatrně
abys nepohl mincí na rtech
z konce světa
tatínek píše
že jaro přišlo zas o něco dřív
vidím ho
mezi prsty mu uvízla hlína pomalu schází
po stráni kde býval sad
a do narudlé země zašlapává podběly
jeden
po druhém
22 názorů
Obě výborný, ta první mě obzvlášť vzala. Jen - nepohl je hrozne tvar, myslím, že nepohnul by stálo za edit... Tip a.
Nádhera a překvapující, poněvadž tě znám jinak. Nicméně pro mne jen potvrzení faktu, jak skvělou básnířkou jsi. Pro mne poezie, která je svátkem slova a navíc nejspíše i pro toho, kdo poezii už nečte, protože má pocit, že už zmizela.
Karpatský knihomoľ
28. 03. 2020Ježiši, chcel by som vedieť takto písať. A to mám pocit, že ti stačí minimum figúrok a šachovnica 4x4.
Pěkné verše svého druhu. Starý Redle, pojem čistá poezie je už dávno vyhrazen zcela jiné poezii.
Pěkné verše svého druhu. Starý Redle, pojem čistá poezie je už dávno vyhrazen zcela jiné poezii.
kouzelná_květinka
27. 03. 2020Vzkaz z jiného světa.. jaro je tu, zima se vkrádá..
Mám z toho zimomrauky ( snad se na mě nebudou ostatní zlobit, že to není správně napsané)...
Děkuji za zážitek!
Jackie Decker
27. 03. 2020Mám ráda sever v jeho poetické formě. Hezké počtení to bylo. Děkuji :)