Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProto sním
Autor
K3
mít co bych chtěl
by bylo fajn –
proto sním:
---
co takhle
vrátit se zpátky
do dětství
alespoň na pár chvil
toulat se nazdařbůh
vysněnou krajinou
jo to bych si přál
hovořit s lidmi
řečí porozumění
zkoumat cesty
ke štěstí a
najít svou
ale co pak?
---
veliká je touha
malovat sny
už bych si je snad
mohl splnit
jenom mám dojem
že moje ruka
by ani tentokrát
neposlechla
rozum ale srdce
a opět by kreslila
své bláznivé ideje
v abstraktních obrazech
s úkryty tajných přání tak
aby nakonec všechno
dopadlo stejně
jako dřív
37 názorů
Znám Radku. R. z Rašovic. Směšné je, že k tomu druhému R. přišla až svatbou - už nebydlíc v Rašovicích.
Ne, K3 je omyl, mělo to být heslo, syn, který mě přihlašoval to popletl. Správný nick měl být přezdívka ze školy.
K3 vzniklo na vojně, tak jsem si podepisoval osobní věci např. boty a je to zkratka Karel Kalecký Kolín, kde jsem bydlel:). K3 se na vojně označovala i některá munice. Takže s horou to nemá nic společného.
Už chápu, proč K3. První asociace byla ke K2 - Čogori, na severu Pakistánu.
Kaj, máš pravdu, nestěžuju si na strany které zvolila většina, ani na prezidenta, který vyšel z téhož, jenom občas nadávám na jednotlivce. Děkuji za návštěvu a za čtení.
Mária Horná
10. 08. 2020Rada snívam a tu som sa tiež trochu zasnívala... Pekné. :-)
Báseň idealisticky, neosobně pojatá, bez platnosti u lidí, kteří se ve snu vrátí do dětství v pasťáku.
Myslím, že všichni ti, kteří básní o své touze po návratu do dětství či mládí, by se tam nechtěli vrátit ani náhodou. Možná proto, že vědí, že je to tak, jak říkáš, ale kdo ví, ne-li spíš naopak v tomto racionálním světě :-)
neboj...tebe nelze přehlédnout.....víš já čtu všechna dílka několikrát.....snažím se vcítit do toho co autor básní vyjadřuje....pak až dávám tipy....jestli ti to tedy tu rychlost objasňuje ...jojo...každý máme svůj styl.....
krásná báseň...krásná...zajímavě napsaná.....plná paleta...obraz malovaný zavřenýma očima ponořený do srdce.....oslovila....*/***
To je velká pravda. Ve snění se vracíme do dětství a sníme o tom, jak by to bylo jinak, ale nejspíš by to bylo stejné. :-) T.