Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se- možná, že zítra -
Autor
irem
upustíš talíř
povadne tulipán
hodiny
nepatrně zpomalí
ale dnes ještě - maminka drhne připálené mléko z kamen
a roztržitě odhání kočku
ne
nikdo si nevšimne
že konec světa
začíná v kuchyni
18 názorů
Líbí se mi myšlenka. V jednu chvíli na zasmání, ale v druhé vzhledem ke všemu, co se děje, tak úsměv velmi rychle ztuhne. Za mě tip.
Znovu, jak jinak, nádhera. Vstup do básně je neskutečně citlivý jak v obsahu, tak ve výrazu, pak zdánlivě hodně civilní obrázek maminky u kamen, u kterého je však díky vstupu znát, že jde o "svatý" obrázek, který máš stále u sebe, a následuje velmi nenápadně se tvářící třetí sloka, jako by chtělas odvést slzičky někam, kde to není vidět, a přitom říct ...nebudu psát, že někoho mám ráda, když to ani jinak nemůže být.
Už když zde někdo napíše verše o osobní ztrátě, bolesti hodně neuměle, mám radost, protože se ve zdejším virtuálním světě cítím o maličko vice doma, bezpečněji. Co potom, když je to napsáno takto.
kouzelná_květinka
04. 04. 2020Není zač :-)
Líbí se mi jak je dílo napsané (možná víc bez slova "roztržitě"). Děkuji, květinko, za Tvůj komentář.
I s mrtvou kočkou by to byl diskutabilní konec světa, když je 50% pravděpodobnost, že začal už před experimentem v kuchyni :)
kouzelná_květinka
03. 04. 2020Ano, chápu význam kočky a navíc černé:-) a bez kočky by to byla ještě větší miniatura.
Já za sebe tam tu kočku vypoustim :-)
kouzelná_květinka
02. 04. 2020To je skvělý moment až na tu kočku :-)
sakrasarkasmus
02. 04. 2020Pro mě také silné:-)
Thea v tramvaji
02. 04. 2020Krásné! Mne taky dojala :)
Viviana Mori
02. 04. 2020Moc pěkně vystižená momentka.