Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKňučení starého kastrolfóbika
Autor
trojort
Byl jsem takovej kámoš, co byl dobrej k tomu, aby s ní chodil běhat, když si potřebovala udržet figuru.
Aby poslouchal její problémy s chlapama.
Vdala se, a když byl její muž na vojně, tak mě vojela v lese u rybníka.
Hodil jsem se na jedno použití.
Po mnoha letech jsem se dozvěděl od její kamarádky, že se stala úspěšnou podnikatelkou.
Na otázku v jednom dotazníku, který filosof jí nejvíce ovlivnil, napsala moje jméno.
A pak má člověk rozumět ženským.
I moje matka měla svojí vlastní realitu.
Kdyby z nebe padaly kameny, tak by je vyluxovala.
Svým koštětem dokázala zamést se vším, co ji přišlo do cesty.
Vymetla by i všechen hvězdnej prach z Mléčné dráhy.
STOPY?
Jistěže tady taky zanechala svoje stopy.
Třeba já jsem jedna z těch stop.
Fujtajbl vespolek!
Ocitáme se v síti.
Nebo na síti?
Je v tom nějaký rozdíl?
I sen prožíváme na vlastní kůži.
Vše, co se děje v naší hlavě je skutečné.
PS.
Smrtelnost je dar boží, protože žít věčně, tak to by člověka zabilo.
9 názorů
kouzelná_květinka
10. 04. 2020:-)
Závěr je dobrej, ale mně se líbí i ten odstavec o kámošce i o máti. Má to grády.
Tvoje tradiční kňučení o smrti tentokrát opravdu vyniká nade vše: Smrtelnost je dar boží, protože žít věčně, to by člověk zabilo. Bezva
“ Kdyby z nebe padaly kameny, tak by je vyluxovala.”
Ach jo, hochu, nechtěně jsi narazil svým literárním střevem do jedné mé bolavé rány – odešel nám vysavač a nestačili jsme si dojít pro nový. Zažít něco podobného tvoje maminka, tak to by ji asi zabilo… ;-)
Evženie Brambůrková
03. 04. 2020Super kňučení.
blacksabbath
03. 04. 2020Použiji vícekrát....dobře kňučíš......*/***