Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKudrlinka není linka
Autor
atkij
Dnes je nebe samá linka!
A v mých prstech kudrdlinka
ne a nechce být jak čára,
jedna ze stop Jaguara,
co zůstane na asfaltu,
když odfrčí v plném kvaltu.
Natáhnu ji a pak zase
zakroutí se po své trase.
Vlasy se mi pořád stáčí.
I pár spadlých na kartáči.
Ty mé slunce, máma říká,
chtělo by to kadeřníka.
Bez protestů, bez kovbojek
nastartoval táta strojek.
18 názorů
Blacksabbath, no, to je mi nabídka...:) Díky:)
Law, jj, bez obrazku může být zavádějící. Jediný volant je Jaguar a ten se může líbit i dnešním holkám:)
Vigan, potěšilo;)
blacksabbath
11. 04. 2020příště ho ven k nám.....já stříhám celou rodinu i sebe sama..:-)
Děkuju všem za krásné komentáře. Včera jsem byla nucena ostříhat synovi ty jeho nepoddajné, husté hřebíky. Výsledek nebyl až tak katastrofální, ale fušovat kadeřnicím do řemesla nehodlám:)
Evženie Brambůrková
07. 04. 2020Veselé. Vzpomněla jsem si, jak jsem stříhala dcerky na ježka.
Karpatský knihomoľ
07. 04. 2020pre deti ale pritom premyslené a humorné /*
Pěkné a vtipné :-))) TIP Zároveň jsem si připomněla svoje písmenka v Písance pro první třídu, která mi občas poletovala nad linkou (to bylo v roce 1952).
Napsat báseň pro děti je těžké, ale tady se to povedlo na výbornou. :)
Krásné..pro ty děti ubohé, co je stále trápí psaním do Písanek...já si totiž nejdříve, nevím proč, nebo vím až moc dobře kudrlinky v Písance, co mají být rovné - nebo opačně...no pro dospělé by to též mohlo býti...:-))
Jsi kudr… pardón, chtěl jsem samozřejmě říct kádr.
(Já včera také nastartoval strojek, zkracoval si však vous.)
Za chvíli už táta pro jek
vypíná svůj slavný strojek,
a holčička zavzlyká:
Tati, chci být Locika!
Celé krásné, vtipné, radostné, - a strojek pointa! A forma velmi hezká! Dávám do oblíbených!
četli jsme si ....vnučka že prý ....ona svoje dlouhé nedá....že prý ani rovnou ofinu...:-)) */***
Je to milé, hravé a navrch pěkně zrýmované :)
ten strojek mě odboural:)) - ty mé slunce, a šmik- drsná:) takhle si představuju poezii pro děti ... vtipnou a aby to bylo jako ze života:)) ale už nejsem dítě, vím já, co na to děti ...? Tak je, že bavilo - i mě:)
už ten názov je pôvabný