Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGora
Autor
Bohouš Krejza
dnes je krásný den
žena jménem Gora mi dělá korekturu nové knihy
žena jménem Gora souhlasila i přes mé varování
projít si peklem sto dvanácti stran
pročíst se až do ztracena
plivat má slova v noci ze spaní
slyšet je v hlavě – jíst k snídani
žena jménem Gora si zaslouží řád
snad ví že je dnes krásný den
chtěl bych ho věnovat jen jí
ale je tak krásný
že si kousek nechám pro sebe
shyby na opuštěné hrazdě vedle dálnice
jdou jako po másle – nerušen pejskaři
matkami s kočárky běžci a důchodci
sám s tyčí nad hlavou kochám se pohledem
na nebe nadýchaným temnými mraky
blázen co visí na kuse železa
a vítr mu odnáší dalších pár vlasů
není to krásné?
tak dýchej jen dýchej světe dokud můžeš
hejno stračen které se chvěje
na větvích nedalekého stromu
ví že je krásný den
u výčepu se silnou Ipou
s vírou že nejsem sám
kdo tak bezhlavě touží
s úlevou že štěstí je
skutečně nekonečné
loučím se s krásným dnem
a žena jménem Gora
obrací další stránku
15 názorů
zaslouží si....zasloužíte si oba dva...*/******************************************
Muži jménem Bohouš Krejza, tvůj literárně-věnovací počin je mi převelice sympatický. Vítr ti odnáší dalších pár vlasů, já si odnáším příjemný pocit. :-)
Rádobyslav z Hájku,
za jiných okolností bys měl pravdu, ale já třeba oceňuji tento počin, toto poděkování, text samotný je až v dalším pořadí, jako aktuálně potřebný, protože reaguje na konkrétní situaci, tedy alespoň podle mne. A přece jen, nejsme jen, přísně vzato, literární server, ale i svým způsobem sociální síť, komunita se všemi průvodními jevy. Tak buď taky rád a neposílej nás do háje.
Důležité je, Bohouši, aby tvé nové povídky zaujaly čtenáře, tohle je báseň /pro radost/, kde méně by bylo více, ale nic úlisného na ní nevidím.
Jirko, pokud bych někdy mohla pomoct, jsem tady:-) a díky za tvůj smysl pro humor, to je cenná ingredience.
Líbí se mi od druhé sloky, první působí ke zbytku nastavovaně. Šlo by použít i třeba jen dva tři verše k nastínění situace:) Celkově zhutnění by prospělo. Ale pro tu radost tip.
Neměl bys Goře ubližovat. Už aspoň vím, kdo udělá korekturu mé knížky povídek. Goro, měla bys vystoupit z obou redakcí, jinak to nezvládneš. A doufám, že mne nikdo nepředběhne. Tip za počin oběma.
Karpatský knihomoľ
15. 04. 2020Netradičná forma poďakovania, je potešením poznať takých ľudí, ktorí pomôžu ak treba. Veľa zdaru.
Ať vám to tobře dopadne, i když já bych radši kdyby pršelo, je tu hrozné sucho. Ale stačí když začne zítra:).
Bohouši, díky... bavilo mne číst tvé nové povídky, a ty hned přijdeš s ódou:-), no, lepší čas jsi vskutku nemohl vybrat:-)))). Já ti děkuju.