Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se"Spím" - nejbolestivější vzpomínky
04. 05. 2002
12
0
2819
Autor
Meggie
Spím...
a přesto mám oči otevřené
Spím...
a straší mě dveře nedovřené.
Spím....
a tisknu k sobě Méďu víc než je slušno
Spím....
venku ticho, klid - v mém nitru rušno.
Spím....
snad nedočkám se rána
Spím....
a mysl křičí - UŽ NEJSI PANNA!!!
Spím....
a slzy mi po tváři tečou
Spím...
strach z jeho rukou, co mě zase svlečou....
Spím...
a nechci se probudit
Spím...
jak jen jsi mohl mě o to nejhezčí ochudit!
Spím...
a vím, že už jsem jiná....
Spím...
a křičím - JSEM VINNA!!!
Jak jsi mohl.....brácho?!?!?!?!?
ja uplne brecim, fakt!!! za prvy nad uzasnym dilem a za druhy nad tou odpornosti o ktery mluvis....je to tak na tisic typu, fakt!
Wow - hodně skvěle napsaný - příběh až běhá mráz po zádech - smutný. Skvěle to vystihuješ - přirozený a upřímný - žádná křečovitost, na kterou čím dál častějc tady na Písmákovi narážím...:) Určitě TIP + mezi nejoblíbenější - někdy si určitě zase rád přečtu :)
Zrada - tahle kategorie MIMO je hloupá - do nej nemůžu zařadit... No nic - budu to archivovat do "přečtu si později" ;)))
paranormality
01. 11. 2002
brr .. to je teda síla ... zařazuju do klubu a dávám TIp za mrazící otevřenost ...
Blaznivkaaa
06. 08. 2002
Mě nezbývá než souhlasit ,to je strašný.Držim palečky. A k tipu se připojuju.Je to napsaný tak,že bych to nejradši nečetla,je to tak popisný já nevim jak to říct.Drž se!
mam ti ozaj verit???
ak ti verim, tak....ta obdivujem, a asi aj chapem!
*!
Meggie, to je síla...
Nevím, co na to říct. Je mi moc smutno. Bolí mě to i za Tebe, snad, že vím, o čem mluvíš..
Nechci, aby to vypadalo jako výsměch, ale tip, tip za to, žes to dokázala zvládnout.*