Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAnděl na krku
Autor
Marcela.K.
nadzvedá hlavu
zlehka mu přivazuje
na krk anděla
***
na lžíci ráno
káva otvírá ústa
pomněnky v očích
***
křídla dokořán
mezi mraky svítání
oči nevidí
***
17 názorů
Marcela.K.
07. 07. 2020Pro mě "české haiku" vždy bylo a je spíš hrou, procvičováním, snažením se, co nejměně slovy, o sdělení... Díky za komentáře.
Nefandim ceskemu haiku-ale toto jsou minipribehy
navazuji jeden na druhy a berou za srdce...
Díky za komentáře. Ráno jsem si říkala, že nemá cenu sem cokoliv dávat, když mi během noci naskáče 140 zobrazení bez jediné odezvy. Po přihlášení jsem zjistila, že u mě byl 140x "nikdo". Tak jsem počkala na živé čtenáře a ejhle. Tak dík za porozumění i vaše slova :-)
blacksabbath
25. 04. 2020u mě vede prostřední.......ale všechny jsou zdařilé............*/***
Ta poslední miniaturka nemá chybu. Mohla by ale být nějak uvedena v prologu. Každý neví, že bývá zvykem otevírat okno, aby duše mohla "mezi mraky" :)
Anděl je košile a má mít tři páry tkaniček. Většinou zavazujeme jen tu kolem krku. Jinak sjíždí z ramen.
A k té poslední...ta křídla jsou skleněná. Stále to platí. Otevřit okno aby...
Marcela.K.
25. 04. 2020Proč bys vynechal tu první? Patří k těm následujícím.
Marcela.K.
25. 04. 2020I tak to může číst ten, kdo jenom čte...a nevidí.
ano haiku, takové hezké haiku, opatrné tradiční haiku, které se bude líbit, a na které mnoho pozitivních komentářů jistě příde, ale ta dren to mrazení každodenního dne jako by zůstalo zavřeno v jiném pokoji, ano takové hezké poetické haiku kdy sestřička si jde mezi vydáním léků a snídaní přepudrovat nosík