Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTeorie podivnosti. Pavla Horáková
Autor
Movsar
Připraví si latté a spolu s dvěma mandarinkami je naaranžuje do vulgární kompozice; vyfotí ji, přidá heslo dne a výnos své dlouhé chvíle svěří nástěnce fejsbuku. Namaže si kroasan sekaninovým máslem, polovinu sní, chvíli se zasní, otevře word a prvně udeří do klávesnice. V řádech sekund sklízí reakce: někteří palečkují, jiní nešetří slovy: super, bezva, bomba. Tak Pavla H. komunikuje se čtenáři a píše knihu. O čem psát v této odkouzlené době? sestoupí až na dno pochybností. O konzistenci svých hoven! nalezne tam odpověď. A protože není nic lehčího než hovna, jak konstatuje klasik, její prsty létají po klávesnici sem a tam. A už ostře vidí, jak její román dopadne na hladinu čtenářské obce a pořádně to šplíchne.
4 názory
Já děkuji za čtení. Ale to poděkuj grafomance, držitelce ceny Fekalia Litera
Na základě úvahy jsem pomocí penetrometru a váženého aritmetrického průměru zjistil měsíční hodnotu v úrovni číslo 4 při běžném šplíchnutí. Movsare a Aleši, moc vám děkuji za neocenitelnou inspiraci a radu. Cítím se o mnoho lépe a karanténu snáším aktivně.
aleš-novák
30. 04. 2020Kdo by odolal hře podle Bristolské stupnice...