Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMezidveří
Autor
Vika
Mezidveří
Mezi rámem dveří
stojí ten, kdo plně věří
(až má z toho vrásku)
pro svou pevnou naději
(v) dokonalou lásku.
Kdysi jsem četla v Bohosudově na nástěnce:
„Vím, že slunce svítí, i když ho nevidím,
věřím, že Bůh mluví, i když ho neslyším
a věřím v lásku, i když je skrytá.“
Ta věta mě doprovází. Ráda bych, aby mě doprovázela i v činech. To se mi vždycky nedaří zrovna tak, jak bych chtěla. Jsem dubová palice, možná trochu i charakter a fatalista. Zřejmě dojdu tam, kam mám. Dobře mě tak J
13 názorů
Děkuji, jsem jenom amatér, ale zase neumím psát tak hezké básně na různá témata jako Ty :-))).
V Teplicích jsem byla třikrát, v roce 1983, 1985 a 1996, jednou v únoru a dvakrát v listopadu. Raději jsem chodila do přírody než po městě, proto jsem vycestovávala i mimo Teplice, ale často jsem procházela zámecký park a skicovala stromy.
Tak vidím, kolik jsem tam toho neviděla. Já jsem v Dubí chodila hodně na koupaliště a do lesa na táborák. V Teplicích jsem v lázních byla zase jako dítě, takže nás daleko nepustili. Pak jsem tam byla i trochu starší, ale procházela jsem spíš město.
V Dubí jsem také byla, ale jen na výletě z Teplic. Jinak jsem ráda jezdila do obory ve Mstišově :-))). A z Teplic procházku na Doubravku, odkud byl krásný rozhled (pokud nebyla mlha) na České středohoří a Krušné hory. Kousek za Teplicemi poblíž silnice na Dubí je krásný kostel, kopie kostela v Benátkách, postavený v italském slohu z italského mramoru.
To já jsem myslím přijela až po večeři :-), sledování - nesledování. Je teda pravda, že v té době jsem ještě studovala.
Děkuji. Na pramen se nepamatuji, asi jsem u něj nebyla, ale na Mariánském náměstí je krásná kašna. Jinak jsem Bohosudov moc neprošla, byla jsem tam jen na otočku v rámci odpoledních vycházek, abych se stihla včas vrátit k večeři (lázně jsem měla na "křížek", a u křížkařů byly návraty sledovány).
Já jsem měla štěstí, byl otevřený. Pamatuju si, že jak venku poletovali ptáci, bylo to vevnitř trochu vidět. Celé to podloubí venku je pěkné a nevím, jestli jak jsi tam byla, tam byl otevřený i ten pramen venku, dá se tam myslím sednout. Pro změnu jsem si tam udělala výlet z Dubí :-).
Pěkné :-))). V roce 1996 jsem byla v lázních v Teplicích a udělala jsem si jednou odpoledne výlet do Bohosudova. Kostel mě zvenčí velice zaujal, ale bohužel byl zavřený.
blacksabbath
06. 05. 2020něco ovlivnit můžeme...něco ne......11 je mistrovské číslo....silné a mocné....*/****