Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLehká erotika
Autor
Agony
I.
Petra si stáhnula sukni přes kolena a vrhla na mě tázavý pohled. Bylo jí sedmadvacet a měla velmi malá prsa. Když říkám malá, nemyslím tím nějaký mladý tvrdý meruňky, ale prostě takový špuntíky jako jsou na kopačkách. Nevím, co mě to popadlo, že jsem seděl právě s ní na schodech našeho gymnázia. Bylo mi sedmnáct a její poprsí jsem vnímal jako vážný problém. Nejenže to nebylo esteticky hezké, ale také mé ruce zůstaly ochuzeny o svůj díl potěšení. Naštěstí svůj handicap dokázala Petra kompenzovat. Byla tak trochu nymfomanka. Taková přítulná mamča. Teda svého potomka ještě neměla, ale jak jsem mohl z vlastní zkušenosti posoudit, její péče byla vskutku mateřská.
Zrovna mě přemlouvala k další návštěvě jejího zánovního sídlištního bytu, kterému se bez nadsázky dalo říkat hnízdečko lásky. Za ten rok a půl, co v něm bydlela, se v něm vystřídala solidní část mužské populace. Ne že by mě v mých bujarých sedmnácti musela k něčemu nutit, ale vzhledem k tomu, že jsem u ní včera strávil tři a půl hodiny, jsem měl dojem, že mám nárok na odpočinek. Začalo mi to trochu lézt do učení. Ve škole jsem jen ztěží udržel otevřená víčka a hlava mi co chvíli rezignovaně klesla na prsa. Petře to však bylo jedno. Chtěla svojí hračku a na ničem jiném ji nezáleželo.
„Dobře, ale v tomhle týdnu je to naposled,“ řekl jsem rezolutně.
Odpovědí mi bylo zaryté mlčení, věděl jsem, že to nebudu mít lehké.
„Fajn, tak jdem,“ řekla nakonec Petra a vstala.