Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZrcadlení suché jehly
Autor
Thea v tramvaji
Chodba je načichlá acetonem.
Občas tu nachytám slunce,
jak ryje
chirurgicky ostrou čáru
mezi prahem a dveřmi.
Linoryt o páté.
Vymačkávám
zbytky černé.
Váleček,
hadra,
dlaň.
Kolo lisu se roztáčí
a v porodních bolestech skřípe
své utrpení do světa.
Vše, co jsem vyryla,
se teď obrátí
proti mně.
16 názorů
Mária - děkuji ;)
Mária Horná
09. 11. 2020"Vše, co jsem vyryla,se teď obrátíproti mně." /*****
Pekná dvojzmyselnosť. :-)
Theo, děkuji. Pro mě je malování celkem jednoduché s minimální přípravou, protože maluji jen akvarely a jinak kreslím. Básnička mě zaujala, je výstižná.
Thea v tramvaji
13. 10. 2020Vesuvanko já zas měla za složitější techniku malbu :) Teda tím, co všechno si člověk musel nachystat, než začal malovat. Ale je pravda, že grafickou dílnu má doma málokdo, takže teď už o tom jenom píšu :) Kresba je super... na to nic nepotřebujeme.Jsem ráda, že se ti básnička líbila :)
Moc hezky vyjádřené :-))) TIP. Grafické techniky se mně líbí. Suchou jehlu jsem si jednou zkusila, ale byla to docela námaha - detailně jsem tehdy prokreslovala nebo vlastně prorývala strom. Raději pracuji měkčími materiály - tužkou nebo štětcem.
Thea v tramvaji
31. 05. 2020Filosofka - děkuji! Mne takové dveře ateliérů vždycky lákaly... A jednou jsem za nimi objevila (dnes už mého) muže :)))
Je tam zrcadlový obraz. Líbí se mi ta dvojsmyslnost. Kdysi chodila do lidové školy umění...
Thea v tramvaji
27. 05. 2020Díky moc! Už jsem pár let nic netiskla, tak jsem si alespoň takto zavzpomínala... na ten smrádek, solvinu a umění vůbec :)
blacksabbath
27. 05. 2020hezké.....moc......*/****
Evženie Brambůrková
27. 05. 2020Rýt se musí s citem. :-)