Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrvní zmrzlý
05. 05. 2002
0
0
1384
Autor
Willi
P o jarním tání
A po odlivu ledu
N astává čas
K rásného rozjímání
R áda mám tu dobu
Á leje kvetou a
C estou milenci se vedou
pockej,ted sem zmatena,tohle sem cetla a moc se mi to libilo,ja myslela,ze myslis ete neco jinyho.....
juknu vecir, stopro, ted du predstirat, ze se ucim (silene namahava cinnost!!!)
dobryyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!
jen myslim, ze álej je alej a ne álej :o))
No jo , ale nějak jsem tam musela nacpat to dlouhé " a " ! :o)) Jo a mám tu i jinou novou věc , pokud chceš tak na to jukni ! Já taky juknu na tebe !
Na Pankráci nebydlím , ale mám trvalé bydliště v Brně - Bohunicích a tam je taky vězení , sice jen vazební , ale je ! :o)))
taky mám ráda tu dobu,
ale vodění za ručičky mi nevoní.
je to moc okázalé.
jsem cynik?
Pekné, pekné, pekné... Připomíná mi to jednu píseň od zahraničního autora. :o)
Vedou se vedou
Je jim to třeba
Evidentně ve dvou
Zejtra svadba
Neva, že svět zmizel
I nebe - barva skořice
Cihlová zeď, z drátů uzel
Elekrický světla, ručnice
Pankrác má svátek 12. 5. pokud to nevíš. A na Pankráci jsem byl, moc ideální mi to nepřipadlo. :o/
nejsem blbej jak kalendar ;-) A nevim co se ti mohlo nelibit na Pankraci. Jsi snad zaprisahlym puritanem, ze opovrhujes modernim bydlenim a krasnym parkem s neuveritelne skvelou restauraci primo na pul cesty? Inu coz, kazdy ma nejake chyby, chapu ze Tvuoj smysl pro estetiku si nezada s teplotou pri ktere se i voda meni v led. Chapu ze pro nektere je Jizak hned po Cernem moste a Sidlisti Barrandov nejhezcim mistem v Praze, ale muj vztah k Pankraci to ani v nejmensim nezmeni..