Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNikdykde 23.
Autor
Benetka
Hej!
Bože Pane tak teda dík!
Dík za tu depku...
On se pousmál a otcovským tónem řekl: Neni zač. Rádo se stalo! A rozchechtal se na celé kolo až se za břicho popadal a div že z obláčku nepopadal a po tvářích se mu řinuly slzy smíchu.
A zrovna včera Slávek podstoupil šetření od pojišťovací agentky jelikož si chtěl malilinko vylepšit životní pojištění. Jedna z otázek zněla: Co vy a deprese. Deprese? Newim neznam. No co by jí tak měl povídat že?! Obvzláště vzhledem k tomu že pokud by si Slávek vzal neschopenku na hlívu tak pojišťovna stejně udělá ee! Na to se u nich prostě nehraje. Tak jakýpak copak. No... A zase jiná otázka zněla: Co vy a alkohol? Ufff... Opět se nabízela tatáž odpověď - newim neznam. Leč agentka jej zná snad až příliš moc dobře takže tady by to prostě neklaplo. Ostatně její slova byla ta že: Slávku. Prosím tě - můžeš mi říct proč tak strašně moc piješ? A on: Tak to wim úplně naprosto přesně! ABYCH ZAPOMNĚL! A na co? Kontrovala ona. Nooo... To už jsem zapomněl tiše odvětil Slávek...
I když... On zřejmě dobře ví. Zapomenout na svět na život a hlavně na BOLEST.
A pak po nocích zvrací a budí se s kocovinou. S kočičí vinou. Aneb jen jeho je vina.
MEA CULPA.
Nakonec to Slávek takticky uhrál na tři píva á noc&den... Hihihihihihi...!
No a ještě veliké plus na tom je to že Slávek nehulí. A dokonce se mu cigára i hnusí. Ostatně - není nic horšího než napravení kuřáci! Třebaže s tim Slávek skončil už asi před dvaceti lety. To by pak teprve měl u pojišťovny utrum.
Dnes Slávka "trápila" ZLATOHNĚDÁ hned od rána. Příjde si vysmátá jak lečo a že prej prečo?! No... Zprvu se Jí i Slávek chtěl ptát na spoustu věcí - jako že DNES UŽ KONEČNĚ! JUPÍ!!! Ale to by u toho nesmělo být milion nebo tak svědků. A nemyslí ty jehovovi. Chtěl se Jí ptát třeba na to jak dlouho už je tady u nás u Čehůnů a jak to že jí jde tak krásně vyslovovat Ř ?! A přitom si až BOLESTIVĚ uvědomuje jak málo Ji zná.
NEZNÁ.
A NIKDY NEBUDE.
A to vědomí je... Jaké vlastně?!
BOLESTIVÉ?
Ó ano. Je přeci tak málo té bolesti. Tak jen další a další! Víc a víc!! Sic!!!
Čili je už na řadě pomalu začít zapomínat. ZLATOHNĚDÁ na světě NENÍ pro Slávka a nebo i k vůli Slávkovi...
Byť si třeba Slávek řiká že lidi v životě nepotkáváme náhodou. Něco nám mají dát/předat. Co Slávkovi dává ZLATOHNĚDÁ?! Třeba to že je na světě pouhopouhý červ. A nemá nárok na nic. NA NIC. Tečka.
A tečku tomu všemu nasadila jejich společná kolegyně všemi velmi ceněná komodita. Slávek řídil a čuměl přitom po ženských. A to až tak intenzívně že přejel do protisměru a ona jej na to upozornila. Slávek strhl volant a nic se nestalo. Tentokrát. A tak jí řekl: No jo no - to je tak když jeden čumí po holkách. Ale já už se jen dívám. A ona odvětila: Vždyť ještě není tak pozdě ještě můžeš......
Ještě můžu.
Co vlastně?
UŽ JE POZDĚ.
5 názorů
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=daniel+landa+touha
možná,že tohle je její poslání, Zlatohnědé :)
Když už nemůžeš, můžeš ještě třikrát. Parašutisti sedmkrát.
Slávečku...prečo...jsi ty v debréziííí...dneska to není na hihihi........*/****