Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZnova
Autor
Lami
Jen lehce řízneš;
potom znova.
Voda se zbarví
do růžova.
Pocítíš k sobě
vcházet štěstí...
Blíží se zvolna
od zápěstí.
Otevřeš náruč
s velkou chutí,
vstříc tmě i světlu;
ke splynutí.
10 názorů
Marcela.K.
23. 06. 2022Tak tohle znova jsem nečekala. Poslechla jsem si prolog. Recitovat své texty je těžké. Možná by ti pomohlo poslechnout si Radovana Lukavského, nebo Viktora Preisse - to jsou mistři oboru. Ty moc spěcháš. Pustila jsem si stopky a zkusila tvůj text přečíst nahlas. Pod 27 vteřin jsem to nedala a ty jsi to "sfoukl" za 17. Je to tak rychlé, že to posluchač nestihne pobrat.
K textu samotnému - nevím, o co má jít. O sebepoškozování? Při sebevraždě bys asi musel říznout silněji. jenže co pak ten závěr?
Taky mi tu chybí hloubka.
Jak tak koukám tak máme obdobný způsob uvažování a vyjadřování. A! Navzdory slovům stále ještě na živu! Plus ještě na pivu. :)
viz. moje Ve vysokém ranním lese
Promiň, Lami, ale tohle mne vyděsilo. Báseň je krásná a velmi působivá - ale to, co říká, se mi nelíbí....
Alam.Almas.
07. 09. 2020Napriek tomu že si môžeš prechádzať hocičim je báseň pre mňa plynulo jednoducho no krásne vyjadrená... dúfam že to je alebo bude lepšie, posielam lasku a porozumenie
Karpatský knihomoľ
24. 06. 2020S tým sa nežartuje.
Tato báseň není vůbec jen tak pro radost. Plně souhlasím s předchozím komentářem Viky.
Čoveče bacha na to, to nevěstí nic dobrého. Ubližovat si je spíš peklo od kterýho pryč. Je to jen báseň, chápu, přesto si s tím nezahrávej ani slovně. Kdyby realita (nepředpokládám), lepší s tím hned někam za někým jít.