Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSOUTĚŽ V POEZII 2020/II. vyhlášení výsledků
Autor
Báseň_roku
12 názorů
Báseň_roku
08. 08. 2020LGarro, díky za uznání, potěšilo! Začátkem září bude Báseň roku vyhlašovat třetí, podzimní kolo, je pomalu čas chystat si básně... díky vám všem za pozornost, kterou věnujete soutěži!
Jsem příjemně překvapena :). To muselo dát práce... Gratuluji všem zůčastněným... ( PS: prostě "wow!")
Báseň_roku
03. 07. 2020Kočkodane, díky za pochvalné slovo.
I já přicházím se svou špetkou do gratulačního a děkujícího mlýna. Osůbek by bylo víc, ale vypíchnu Vivian za soutěžící a Goru za organizující.
Vivi moc gratuluji! Tipovala jsem tebe, jako autora :)))Uznání a potlesk všem, kdo se zůčastnili! A poděkování Goře za skvělou organizaci!
I nám, Vivi...
Nick BR přidal - po uzavření soutěže - svůj náhled na jednotlivé básně - podotýkám pro ty, kdo se již k soutěžním básním v Hlasování nevracejí... odkaz v prvním komentáři zde umožní rychlé "listování" v básních ještě anonymních... a přečtení zmíněných komentářů.
Viviana Mori
01. 07. 2020Taktéž moc děkuji - za čtení, milé komentáře, podporu, soutěž obecně :) Co víc říct... jdu si tedy své Pomalé vlaky vyvěsit oficiálně. Bylo mi ctí. :)
Báseň_roku
01. 07. 2020Autoři si mohou své básně vystavit na své stránce.
Atkij, Muamarku, díky za hezká slova. Pěkné letní dny všem přeje tým BR:-)
Gratuluji, Viv - a organizátorům děkuji za tento zážitek. Těším se na další kolo...
Viviana Mori, básnířko kouzelná, gratuluji k vitezstvi!!!
Ostatním díky za spoluúčast. Bylo co číst:)
Organizátorce posílám veliké poděkování.
Závěrečná zhodnocení: To ty? Či Safián? Každopádně skvělá práce. Obdiv.
Děkuji nyní již odtajněným autorům za účast a vítězům blahopřeji!
Děkuji lastgaspovi a Dannymu za tabulku. Díky všem, kdo se na tomto kole soutěže podíleli.
III. kolo celoroční Soutěže v Poezii se uskuteční v září 2020.