Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJEHLIČKY
Autor
Litarts
-
Napiš, co chceš,
a popiš to též.
Pravdu či lež,
o něž se přeš.
-
Piš, si duší,
také tělem.
Co, ji ruší,
v poutu celém.
-
Pohlaď, rýpni,
buďme vtipní.
Vystrč růžky,
i tvarůžky.
-
Kousni, kopni,
všeho schopní.
Uhoď, polib,
přidej i slib.
-
Směj se a plač,
co jsi to zač.
Jaký, že hráč,
tak, se označ.
-
17 názorů
Myslím, že to patří mezi základní informace, zda se jedná o muže či ženu. Také jsou obojetníci, tam bych to zamlčení pochopil.
Já si sem nechodím řešit pohlaví, já sem chodím číst básničky:)
Poslední dobou mi přijde, že by jen tichý tip postačil
Tedy žena, pročpak jste to neuvedla do osobních údajů? Pohlaví "nic", co to je?
líbí se mi ... Pohlaď, rýpni,
buďme vtipní.
Vystrč růžky, ...
nelíbí se mi ... i tvarůžky ... :)
Omlouvám se paní redaktorce, že jsem ji omylem oslovil v rodu mužském.
Pane Safián i pane Gora, básničku jsem důkladně promýšlel, včetně dělících znamének. Vše je zde dle potřeby tohoto textu a záměru, jak básničku číst.
Pane Safián, na Váš urážlivý komentář si dovoluji odpovědět takto: Vaše subjektivní připomínky chápu, ale nepřijímám. Netrpím pýchou a neomylností, a také pitomými nápady. Moje básně mají smysl i úroveň.
Vážený pane, ocenil jsem Vaši báseň a vyjádřil svůj názor. Váš mě nezajímá. Vy jste se vyslovíl básní a tím, jak jste ji udělal. Možná opravdu nejste schopen připomínky pochopit. Uvádíte, že jste architekt. Podle Vašich reakcí bych Vám to i věřil. Kolik takových jsem už viděl. Promiňte tu osobní notu. Ale architekti jsou proslulí pýchou na svou neomylnost a na sebepitomější nápad.
Možná to tak autor ani nemaslel. Skandovaná poezie. Vlastně rap. Rapování ukáže určitý rytmický předěl mezi 1. strofou a dalšími, pak už to šlape bez problémů. Možná by neškodilo prověřit i interpunkci.