Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sešuplata rozdrcených vzpomínek
Autor
trojort
„Ptal jsem se saně, jak se dá žít s třemi hlavami ve světě, kde musí mít vždy někdo navrch,“ řekl muž, který měl na levé ruce jen tři prsty.
„Vám se hraje asi špatně na kytaru,“ řekl jsem napůl omdlelý z chlastu, co vypálil někdo jiný.
„To byste se divil.“
A já se divil.
Nikdo z nás ráno nevychází s tím, že toho dne zemře.
„Byl jsem celej den na popravě. Je to dobrý alibi?“
„Každej musí mít nějaký to zaměstnání,“ řekl muž a sesedl ze své kytary, jak z létajícího koštěte.
Šampaňské tryskalo z lahví, jak semeno zapomenutých bohů, kteří už se nedočkají žádných modliteb.
Jen smích a zase smích.
ČEMU SE SMĚJOU?
„Ničemu,“ řekla matka dítěti, když procházeli kolem naší lavičky.
„Ničemu?“
„Někteří lidé už jsou zkrátka takoví,“ řekla matka a popotáhla rychleji dítě, jak dřevěného kačera, aby opustili náš perimetr.
Příliš jsme páchli sazemi ze všech těch pohřbů žehem.
Ten člověk s tou kytarou opravdu kouzlil.
14 názorů
jaroslava. anna
28. 07. 2020Ač mám křížků 6 až 7, bavím se, díky! Úplně jsem si vše vybavila a votom to je....
Arwen Leinas
26. 07. 2020Být v našem světě jiný je těžké, ale dá se to zvládat. Většinou.
atkij
...ono se to děje většinou nějak mimo mně...myslím, že jsi to odhalila...:)
Ty do těch svých k(v)azi světů dokážeš realitu tak zvláštně zakomponovat, že buď mi sedne, sednu na lep, nebo roluju dál. Tady se mi, i přes to horko, líbí.
Evženie Brambůrková
10. 07. 2020Tak jsem si to představila i s tím kytaristou. Znala jsem člověka, který měl hodně málo prstů a hrál nádherně.