Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepražská úvaha
Autor
aleš-novák
nábřeží Ludvíka Svobody
bude přejmenováno na
nábřeží Svobody
12 názorů
..a vuubec nejlepsi by bylo LewisFreedomSquare- jednoduchy...vserikajici a hlavne ..svetovy!!!...
V jistém městě je zase už celá desetiletí " Náměstí hrdinů ". Nikdo přesně neví, o které hrdiny jde, takže to náměstí může nést výše jmenovaný název až do skonání věků. Tip.
Pražská omezenost nezná mezí. Bude adorovat fašisty a potlačovat ty, kteří pro svobodu naší vlasti udělali tisíckrát víc, než jiné, dnes tak protežované osoby. Svoboda byl sice nakonec komunista, ale nasazoval vlastní život, aby osvobodil naši vlast. A odnesl si i padesátá léta, kdy byl uklizen stranou stranou.
A vždycky, když čtu o pražských nápadech jak porýpnout Rusko, nebo Čínu, vybaví se mi název jednoho filmu - Myš, která řvala. Nejhorší ale je, že na pražské pseudointelektuálské aktivity nakonec doplácí celá země. Je zajímavé, že opravdu velké a vlivné země se svými "ideovými" nepřáteli vesele obchodují a rády si odpouští podobné provokace. Nebo se rovnou pustí do skutečné konfrontace - viz. uzavření čínského konzulátu v USA. Neskrývají se "statečně" za přejmenovávání ulic a odstraňování soch. Holt Praha je opravdu specifická, ale z historie víme, že vždycky po aktivitách pražanů to nakonec odnesla celá země. A nemyslím jen po známých pražských defenestracích a následných válkách, ale třeba i po volbách v roce 1946, kdy KSČ získala v Praze 60% hlasů.
Omlouvám se všem za tento politický exkurz, ale občas to nejde vydržet. A slibuju, že už se to nebude opakovat.
Anebo, za dalších pět deset let, nábřeží Osvobody Ekonomických Amnestantů.
Evženie Brambůrková
25. 07. 2020Tunely mazaných pokut a zbytečných front. To bychom už měli. A zadarmo to taky nebylo. :((((((
Nábřeží, náměstí, ulice, ale co třeba tunely?
Například : "Tunel Viktora Koženého."
A nabízí se více.
blacksabbath
25. 07. 2020chudák, kdo tam bydlí.....to máte:...novej řidičák, nové OP, nové vizitky s adresou, pak obejít banky................nehoupat................hlavně, že bude svobodno......................*/******
Ach jo, tyhle prudké změny názvů. Kdo si to má pořád všechno pamatovat. Ať se s tím jdou bodnout.
No, vlastně by mohl být člověk ještě rád, že při tom přílivu anglikanismů to nebude náměstí Body...