Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDopis
10. 05. 2002
6
0
1836
Autor
Sýkorka
Našiel sa dopis
iba rukou písaný
čítali
potajme šírili správu
vodou zotierali
čelá
a rukami plnili tváre
našiel sa dopis
pravý
nakoniec
voda nepotečie
plť nepríde
nenasadneš
čítali
smiali sa a priali
atramentom špinili
ruky
čítali sami
našiel sa dopis
od starej mamy
Budeš. :o) Pre svoje vnúčence určite. A budeš im rozprávať, ako si sa zoznámila so starým otcom a o všelijakých zvieratkách, ako kedysi behali ešte vo volnej prírode.
Pepo.. Najskôr mi pri predstave ako rozprávam vnúčencom o tom, ako som spoznala deduška vošli slzičky do očí a potom si to tými zvieratkami totálne zaklincoval.. Toľká irónia. A dokelu, toho sa radšej nedožiť!
Moja babina má veľa fígľov...na ňu si treba dať pozor! :) Strašne prefíkaná mladucha!
K básni: hmm...Vem, že to dopis tam chce byť, ale ja (osobne) by som tam dal list. Zdá sa mi to také menej násilné. Ale ináč bez výtky. :)
Pepo súhlasím, už len preto, že si túto vlastnosť dokážeme primyslieť, však? Tá staroba je proste sama o sebe zázračným motívom. Často len tak premýšlam o dňoch, keď budem radšej pliesť ako jazdiť na bicykli... Budem aj ja čarovná stará mama? :o))))
Pen, každá stará mama vie čarovať. :o)
Múdrosť staroby. Ale tá presahuje aj sem; sme tak mladí a s rešpektom počúvame - preberáme túto múdrosť.
Sranda Bixí, ja si o tejto svojej básni myslím, že je oveľa lepšia ako ktorékoľvek Domáce práce...
No každopádne to nie je odľahčená báseň, skrýva tajomstvo. Prezradím - neodchádzaj za fatamorgánami, to hlavné je stále s tebou. Ale zase príliš nestoj. Proste múdrosť staroby.
MTR!
aj ja si o nej myslím, že je dobrá...ale moje tajomstvo bude asi iné :o) Páči sa mi, ako teraz píšeš...čo zajtra ?
okrem posledných dvoch veršov ( pousmiatie ) som tam našla oveľa viac, ako len odľahčené písanie...neviem, či si to tam skrývala, nezáleží, ale pre mňa je to dvojzmysel...o tom, čo by sa stalo, keby sa nestalo, na čo najviac verím...hm...
tak to to sa mi osobne velmi paci, najma zaver, vlastne vsetko!!! velky tip!