Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNÁVRAT DO ŠEDESÁTÝCH LET - pozvánka na výstavu
Autor
vesuvanka
Milí přátelé,
zvu vás na svoji virtuální výstavu perokreseb s názvem
NÁVRAT DO ŠEDESÁTÝCH LET,
na niž přidávám odkaz a přeji hezký zážitek.
http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6151
Jana Vesuvanka
57 názorů
Hanko, děkuji za další zastavení a milá slova :-))). Moc mě těší, že se Ti obrázky líbily. Řebříček a krvavec toten jsou kytičky, s nimiž jsem se už v dětství setkávala často, stejně tak s bodláky hojně obletovanými motýly. Krvavec toten, rostoucí na vlhkých loukách, mě zaujal zvláštním nápadným květenstvím a temně červenou barvou. Obrázky jsem kreslila jen podle předloh, jinak bych to nedokázala.
Jani, chtěla jsem včera připsat ještě pár pochvalných či obdivných slov, ale nezvetila jsem se již a popravdě, nedokázala si vybrat ani favorita z obrázků, líbily se mi totiž všechny. Dočista nepatrně mě uklidnilo, že většinou prý podle atlasových předloh. A přesto... řebříček obecný a krvavec toten trochu speciálně, ani nevím čím. Opět vedle úvodního otakárka na bodláku.
Renato, zdravím Tě a děkuji za prohlédnutí obou výstav a za milou odezvu :-)))
Jani, obě výstavy jsem viděla dneska najednou. Moc hezky kresby. Zdravím :-)
Jirko, díky, tak to mě moc těší :-))). V přírodě od dětství nacházím krásu a pohodu, a tak se snažím čtenáře alespoň trochu zasvětit do světa přírody a jejích zajímavostí.
Janičko, poděkování je na mně, tvé příspěvky jsou písmáckými oázami klidu a poučení bez stínu mentorování.
Občan_Rýša
20. 08. 2020bude u vchodu acid zdarma?
Renato, těší mě, že se Ti líbí :-))). Děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))
Karle, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova :-))). Mám radost, že se Ti líbí.
Milá návštěva, pro Cardusse. Krásný sýček a skokan, div že nemají lidskou podobu:). Všechno krásné.
Přemku, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Těší mě, že se Ti líbí. Většinu pérovek, vybraných pro tuto výstavku, jsem kreslila podle obrázků z atlasů. Tenkrát jsem měla jistou ruku.
Skvělé pojetí výstavky. Pérovky čísté, s jasnou linkou, výraznou plasticitou a světlem. Působí jak listy z herbáře. Pěkné. Bezva.
Marti, mám radost, že se Ti líbí, děkuji za zastavení a milá slova :-)))
Maruško, těší mě, že se Ti líbí. Děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))
Můro, děkuji za zastavení a milá slova i Tip :-))). Kopytník znám z lesů, kde mě vždy zaujal krásnými listy
Romane, děkuji za prohlédnutí obrázků a za gratulaci :-))). Mám radost, že se Ti líbí.
kouzelná_květinka
07. 08. 2020už samotný obrázek je úchvatný... ráda se podívám. děkuji za pozvání :-)
Luboši, děkuji za zastavení :-))). Škoda, v šedesátých letech se nám o Písmáku ani nesnilo. Myslím, že tehdy neexistovaly ani prostory, kde by mohli amatéři pořádat výstavy, takže jsem mohla kreslit jen do šuplíku.
Liduško, díky za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Perokreslila jsem jen tenkrát, teď už bohužel nemám tak jistou ruku, takže raději štětec nebo tužku
Jardo Oldjerry a Jardo revírníku, děkuji za zastavení, milá slova a Tip :-)))
Irenko, děkuji za zastavení a milou odezvu i přání :-))). Na mém obrázku je bodlák obecný (Carduus acanthoides), který je u nás hojně rozšířený. Zaujalo mě, že u vás kvete modře, možná modrofialový odstín.
Jani, měla jsi to hodit na Písmák už v těch 60. letech, to bych si to ještě okouknout mohl... ;-)
Jarmila_Maršálová
07. 08. 2020ptáčci víc))
Jani, máš to parádní... břečťan, co nám zničehonic obrostl celý kopec, je jako živý... prosím tě, na obrázku zde - to je druh bodláku? Podobný je tady, dost se rozmnožuje:-( , kvete modře...
Přeju úspěch výstavce!
blacksabbath
07. 08. 2020ukládám si a o víkendu výstavu navštívím.......v klidu se pokochám.......děkuji za pozvání.......přeji mnoho návštěvníků......