Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStíny horkého léta IV
Autor
Movsar
A jak celé to divadlo dopadlo?
Holky z VIP kachličkové zóny byly krásně bronzové, neboť sluněni nezanedbávaly a k tomu používaly sekaninový krém. Další zimní sezónu tak budou moct strávit brigádou v klubu rozkoše a tance v ulici Ve Smečkách.
Diana s kamarádkami si slíbily Petynku zas za rok, ale do té doby podniknout mnoho výletů a hlavně pijatyk a žranic. "Čo by som tak zjédla," ptala se sama sebe ještě cestou domů Diana a jeji prsa nabývala už jen vidinou tučného sousta.
Tichý muž, vyhnán ze světa poezie, doma přepisoval dojmy do veršů, a tam, kde dojmy samy sládly verši, přepisoval je do prózy.
"Tato, tato," vítali ve dveřích synci plavovlasého muže. Ten jim do ruky vrazil síťovku s lahvemi od piva a poručil zálohu proměnit zpátky na pivo.
Julinka cestou domů navštívila buňku běloruské exilové vlády, podepsala několik petic a deklarací a u stánku koupila novou advojku a ještě v tramvaji ji celou popsala kódovanými poznámkami, takže vypadala jako dílo art brut.
Olinek a maminka za sebou konečně zas zavřeli svět a šťastně pili čaj v soukromí domova a tiše si povídali "like lovers do", jak se zpívá v populární písni.
A cizí paní chtěla svému miňonkovi po vzoru ministryně financí složit báseň, ale nakonec vlivem sebekritického gesta zvolila výpůjčku z pokladnice české poezie: "Olinku, jsi zas doma u maminky/v zahradě suší se tvé plínky..." ťukala do okýnka z pixelů. A pak hořela a čekala, až mučivé digitálni ticho konečně přerval obrázek srdíčka.
8 názorů
Diky pratele. Skoro jsem pak po dopsani nabyl litosti ze to uz konci a ze bych tyhle postavicky zejmena ovsem olinka psal dal.. text si to zaridil sam ale kdybyte chteli.. ale neslibuju! ☺
A škoda, že nemám usledováno, jsou-li všechny ty sekaninové produkty senzoricky konzistentní :).
Protože, se v tom každý někde najde a zkušenost mu praví, když ne hned, tak na konci léta určitě. (lastgap)
Skvěle řečeno.
A stínování dočteno.
Je to sice syrové čtení, vyvolávající i pochybnosti o dimenzích okoličností, ale dobře se člověk při tom cítí, protože se tomu dá věřit. Proč se tomu dá věřit? Protože, se v tom každý někde najde a zkušenost mu praví, když ne hned, tak na konci léta určitě. Dávkování mi nesvědčilo, proto jsem počkal až na konec. Bezva.
:-)) umíš ve správný čas zakomponovat aktualitky, tichý muži...
právě jsem se vrátila.... ne z hradu, ale z nákupu.....promočena až na spodní prádlo..... ó jak tebou je slovo krásně na prádelní šňůře všedního života pověšeno...početla jsem si a přitom si pěkně schnu.............<*-*>......*/******************