Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZáhada
Autor
Umbratica
Dveře jež kdosi pootevřel
nebo jen zapomněl přivřít
kočička která se prosmýkla dovnitř
klícka
a kočičí packa
s moc šikovnými drápky
kanárek co už nebude zpívat...
Kdo něco pochopí
z prázdné a ztichlé ptačí klece
až dveře zaklapne průvan ?
19 názorů
vesuvanko,
mám v šuplíku různé naivní obrázky a tak je z něj občas vytáhnu, abych třeba trochu odlehčila svoje "závažnější" dílka.
Milane,
jestli jsi hodně útlocitný, tak mě raději nečti. Někdy může být ještě hůř.
...Ale ne - čti mě, mám ráda všechny svoje čtenáře a většinou jsem taky útlocitná.
Leraku,
Kainar taky psal o zvířátkách. Třeba mě napadá Blues o mrtvém vrabci.
Ano,K3 - a proto je třeba být velmii důsledným puntičkářem a všechno po sobě třikrát kontrolovat.
Andělko,
filmem se teď budu tak trochu zabývat, protože se budu zabývat Prévertem a ten byl fimař. Živil se jako scénáriista a tvůrce dialogů ve filmech, i když to byl jediný básník, co znám, kterého by uživila i poezie.
blackie,
kdo zapomněl, kroutí hlavou a krčí rameny. To jen Sherlock Holmes by utrousil s dýmkou v zubech : jak prosté !
Evženie,
já někdy píšu ráda takovéhle naivistické básničky třeba o zvířátkách. Zatím jsem si to nechávala pro sebe, ale když vidím, kolika lidem se to líbí, tak asi občas něco v tomto duchu ze šuplíku vytáhnu.
Chápu v tom příběh. Co jednoho nasytí, druhého zahubí, vyplývá z přirozeného přírodního zákona.
*** I proto asi vznikají nedokončené filmy, jeden čas hodně...moc hezké metafory, hezké.
......kdo zapomněl...nebo schválně pootevřel......třeba lituje...*/**
Není to nostalgie? Líbí se mi.