Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejádro pudla - realita
Autor
atkij
pár dní mimo
a kutálecí pantomimou
zralé se nemohlo dočkat
kočka hřbet si tře
chytře o plot o skok k zídce
opadanost krytá vínem
ze všech skulin deštěm bujná
odepřou ji příští ruce
demoliční revoluce
kostra kámen
bůh je suť
kočka hřbet si tře
o zítřek jenž listy tratí
zeď najíždí na patinu
teď je teď a zeď zeď
plody v ruce ploty zemi
co vidim to nezdá se mi
na kameni stoncích kostech
všechno bují lidskou řečí
čí je nebe čí je krev?
punc a křídla paměť mění
stejně jako kuropění
na ošatce cizí vejce
tím víc bližší tím víc pravé
po hřbetě tře ...
počkat počkat počkat
kam zmizela... ?
prošlá střešní historie
staví dlaně pravdě zraní
tam kde podzim zatím pučí
vžívá se mi do náručí
13 názorů
Děkuju všem. Radují se. V dnešní době je i malá radost veliká, v porovnání s tím, co se vůkol děje:)
Mějte se podzimně zdravě...!
Obzvlášť vydarená, striedanie v rytme pôsobí prirodzene a zároveň premyslene. Vložené otázky vyprovokovali moju fantáziu pri pauze v čítaní. Vychutnal som si ho.
Krásně melodické. Moc se mi líbí.
Bůh duď, zda je bůh suť. Pro mne tedy ne, ale jinak velmi oceňuji, žes dokázala změnit styl svého psaní. Nepoznala bych že je to od tebe a ta lehká hravost se mi moc líbí. Tip.
Kulálí se od jednoho k druhému, a potom znovu, kdybych byla Luboš, napsala bych, že ze vžití do náručí jsem pár dní mimo, ale takhle raději bude rozumnější...
počkat
... kam jsem to jen zmizela?
kutálecí pantomimou....třu si ruce zimou...každou sloku zas a znovu pročítám...*/*************
Trochu si připadám jak u sebe na zahradě, sedávám v koutě u kamenné zdi. Kolem mě se pohynují kočky. A když jsem prázdný, vše ke mě promlouvá...
Na rovinu, nemám moc rád díla, kde se kombinuje volný a vázaný verš. Takže se kategorii smíšené verše vyhýbám. Ale jsou výjimky. Tvá báseň patří mezi ně. Jen je na mne trochu moc komplikovaná.
Mimo, kutálecí pantomima, opadanost, demoliční revoluce, zeď, krev, kuropění – takhle pěkně plasticky popsanou cestu ožraly domů jsem v básni už hodně dlouho nečetl… ;-)
Ráda bych slyšela, jak ji recituješ... podařená podzimní poezie /nejen/.
Chtěl jsem napsat "zenové", ale tím bych to příliš redukoval. Prostě tvoje. Tip.