Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semluvící panenky nemusí vědět, co říkají
Autor
trojort
Někdy bych byl rád kolibříkem.
Krásným pijanem, co si v hospodě nikdy nesedne.
Tanečníkem v povětří.
V hospodě vypadá většina světových problémů tak jednoduše, a když už to nemůžete vydržet, tak se jdete prostě vymočit.
Obdivoval jsem opilce, co stáli před malým vesnickým kvelbem s lahvovým pivem v ruce.
Za víc než mrazivého rána, když sám jsem putoval na autobus do práce.
Div, že jim rty nepřimrzaly k hrdlům lahví.
To byla vášeň.
A té páry, jak ve stejnojmenném století.
Možná, že to byli jejich předci, kteří našli ty správné odpovědi, aby pomohli k industrializaci světa.
Lenoši, flákači, opilci a básníci mají ty správné nápady.
Jen je nedokáží zpeněžit.
Po nich vždy přijdou ti druzí, kteří jimi opovrhují.
I já nerad opouštěl hospodu.
Pořád sem tam vidím obrazy z mládí, jak kráčím na smradlavý záchod a ujišťuji se, že dopiju a mažu domů.
Bylo mi fajn, ale ráno to vstávání.
Jak já záviděl důchodcům a jiným povalečům.
I toulavým psům.
PS.
Rozumovat?
Jenom ucpeš záchod.
12 názorů
Moudrá životní zkušenost a vyznání víry pravé, kojené tankovou plzničkou. Bezva.
Dostala jsem záchvat smíchu. Nahodilo mi to, jak jsme spěšně opouštěli čínskou restauraci v NY...křišťálový lustry, široké schodiště s kobercem... a... ucpanej záchod... :)
blacksabbath
30. 09. 2020jdu si jedno otevřít a ještě chvilku budu nad tvým dílem rozumovat....*/*****
I sám Zefram Cochrane, vynálezce warp pohonu, bude ostatně opilec. Bez něho by nás však Vulkánci neobjevili a celá historie Star Treku by musela být přepsána.
Bez podobných povalečů by přišli nazmar všichni ti Spockové, Datové i Sedmé z devíti, i chrabří Kirkové, ba i rozvažní Picardové...
Mne to hospodské filozofování bere stále... A taky mám problém odcházet... A závidím. Chlapům... Myslím, že to mají v tomto ohledu lepší.
Rozumu mají v hospodě všichni na rozdávání. Obsluhovala jsem je čtvrt století. :-)))
Tahle hospodská filosofie, ale ani hospodské obrazy mě už delší dobu neberou. Tip dám za některé postřehy.
Tohle je fajn, mimo jiné: Lenoši, flákači, opilci a básníci mají ty správné nápady.
Jen je nedokáží zpeněžit
Často se stávalo, když v obchodech nebyl toateťák a stříhal se denní tisk:-), to tvé PS...
.................
že jim rty nepřimrzali - nepřimrzaly