Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodzim
Autor
PavelK
Ten starý dům znám!
To lešení mu bere
míru na kabát.
Film s Delonem.
Zapíchla do něj svoji
bradavku, Jaau!
Nedělní oběd -
znovu je slyšet traktor.
Trrmm! Chrr, Chrr!
Hele provázek!
Šikne se na rajčata -
neskončí v pračce.
Brýle a Li Po -
z hospody "U lípy" zbyl
lipový čaj.
14 názorů
Radovane udělal jsi mi velkou radost. Jednak vždy hodně potěší komentář u díl, které bylo publikované už dřív a jednak si myslím, že tenhle blok tak špatný nebyl. S prvním máš pravdu, ale přiznávám, že to nebyl záměr. Jen jsem viděl známý dům v lešení a zaujalo mě to. Asi v tom smyslu, že se napodzim obleče do nového kabátu. Podobné komentáře jako je ten tvůj jsou cenné protože ukazují jak různí lidé vnímají různě. Film s Delonem, koncem léta jsem viděl kousek dvou delonovek ze 70 tých let. Všiml jsem si, že Delon byl vyvyžován krásnou ženou, která v obou filmech měla poměrně dlouhou scénu ve které byla nahá i když to děj nevyžadoval. Asi bylo potřeba přitáhnout chlapi do kina aby film vydělal. To zapíchnutí už byla jemně erotická scéna. řekl bych takový haiku okamžik, do kterého se vejde celý vesmír. Traktor je specifický, jsem rád, že si našel jednoho čtenáře. S provázkem máš pravdu, dělám si ze sebe srandu, že jsem bordelář, vytáhl jsem ho náhodou z kapsy ještě na zahradě, ale to je jedno.
Radovan Jiří Voříšek
09. 11. 2020To první je super, nápad u hranice geniality s tím lešením a jeho funkcí
přijde mi povedená provázanost s oním - znám
a měřením přesných rozměrů domu
poslední se blíží haiku
ty mezi tím jsem zatím nerozlousknul, přijde mi, že k porozumnění je třeba u děje být, což jsem nebyl
Denrjú "provázek", pokud chápu - vytáhnul jej z kapsy při vyndávání věcí z kapes před praním - tak senrjú je. Ale v tom případě nemá moc silný obsah
za prví tip
Raději bych pochválila, ale ta příležitost se jistě ještě u tvých děl najde !
Pro Goru:
No, nějakou práci jsem si dal s tím, aby to vypadalo, že jsem si stím nedal žádnou práci.
:-)
Moc si vážím upřímnosti.
Díky!
blacksabbath
02. 10. 2020já jsem si vybrala míru na kabát....za tu tip
Zeanddrich E.
02. 10. 2020Traktor Zetor jsem řídil:) (u nás na jihu Moravy řídí traktor téměř každý venkovan,..., jinak by tu ..neobstál :)), ..., a tohle se mi docela líbí:)
TIP
Pavle, tentokrát jsem si nenašla... přijde mi, že ses rozhlédl a napsal, co ti pod ruku padlo, ale nedopracoval.