Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sem.c.escherova kaskáda
Autor
cvrcka
6 názorů
Hehe, law, slovo se stalo tělem provlečeným potokem, vždycky mě překvapí, když na mě ze zrcadla (vašich vjemů) vybafne moje rádoby utajovaná hrubost, kous do rtu.
:)
Dík za slovo! Dík za více čtení
dobře graduje:) řeklo by se, že přes tolik útvarů a trčavých předmětů se nedá projít - a ono tě to nějak přehoupne, ani nevíš a najednou si v básni a hned z ní - musí se to číst víckrát, jako když sjíždíš potok po zadku, napoprvý je to docela nepříjemný, ale pak už svištíš
Ja taky ne. s odstupem se mi líbej oba. Ja jsem na tohle expert, jak nechám text ležet (a vím, ze jim to prospívá ) tak pak můžu mít i patnáct verzi téhož a různými odstíny výkladu. Pak mě to obvykle strašně otravi.
Jina k ta země podle me tady funguje (i Silene to komentovala podobne) proto, ze ten text je o zemi v ich forme. No ale to nikomu neprozrazuj :D to jsem tam chtěla nechat vyvstat. Je o tom cela následující série vod. Hm. Sorry za spoiler. Ale když chodis do konceptu, dostavas zákulisí. Dík za tipa.
slovní hříčka země - ze mě mi sice přijde dost ohraná a ezoterická, ale tady se mi líbí.
srovnala jsem s kaskádu s vodou... jen pozoruju, co s textem dokáže udělat editace... tento mi přijde hutnější, hustější - i když ne tak čistý jako voda... ale proč tomu tak je, říct nedokážu.
Hehe, to me vždycky pobaví, kdyz nekdo vyhmatne dílko, ktery jsem schovala do konceptu :) díky