Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTramvaj 1910
Autor
Zuzulinka
Milí příznivci tramvaje,
dnes můj příspěvek bude o trochu jiné poezii, o "poezii" zaniklé tramvajové trati ve městě, kde žiji - a sice ve městě Český Těšín (Kdo nemá povědomí, tak v červenci roku 1920 bylo dříve jedno rakousko-uherské město Teschen rozděleno na dvě části - Cieszyn a Český Těšín. Hranice obou měst v půli tvoří řeka Olza/Olše a žijeme tu prostě pospolu ve dvou státech, ale stále spojení jenotnou historií. Jsme svého způsobu raritou v našem státě.)
Tolik na vysvětlenou a nyní k věci...
Můj muž vymyslel rodinnou deskovku. Já mu jen pomáhala - hlavně jsem tedy usměrňovala a redigovala, aby toho nebylo příliš a nezahlcovalo to. Tahle lapálie se táhne už rok a půl a nyní se konečně blíží k finále. V prosinci by hra měla vyjít. Bude vytištěna společností DINO a světlo světa spatří v prosinci 2020. Chceme to stihnout do Vánoc, no... a máme to slíbeno. Vše kolem hry si financujeme sami a i proto bych Vám nyní chtěla hru nabídnout v předprodeji. Předprodejem se cítíme být malinko podpořeni - alespoň do začátku.
Kdyby jste chtěli třeba něco k Vánocům (snad tiskárny termín dodrží) či třeba jen tak na cesty, domů do sbírky, jako dárek atd., mrkněte prosím na odkaz, kde se dozvíte více: TRAMVAJ 1910
Prosím Vás, na stránkách rolujte ano? Opravdu tam není jen ten obrázek, jak mi píšete ve zprávách... Dole je dokonce článek, jak hra vznikala a fotky ze sociálních sítí. Jen to chce nedat na první "klik".
P.S.: Chystám i nějaké pohádky do blogu... zatím se na tom pracuje, ale budou, budou...
7 názorů
Zeanddrich E.
25. 10. 2020.. :).
Odkaz jsem si prohlédla celý. Zajímavý nápad. Jak je patrné z obrázků, že nákresy a sestavení hry bylo hodně pracné. Ať se líbí a dobře prodává :-)))
blacksabbath
07. 10. 2020děkuji za tip ... to zimní večery nebudou tak dlouhé...hehehe.....ať se deobře prodává!...*/**
děkuji moc, za sebe a za muže... kdo si to někdy zkusil... vymyslet a vyrobit hru není opravdu žádná hračka... už se v tom motáme rok a něco... ale tak nás to baví a hlavně jde o to, aby se hra ujala a líbila i hráčům
Prima tip na dárek. Však hlavně obdivuji a gratuluji k realizaci tohoto počinu.
Ať se líbí a dobře prodává. J.