Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTřeštiprdlo
Autor
Thea v tramvaji
Třeštiprdlo
Jsem já!
Čím mladší jsem,
tím víc!
Sladká,
až v ústech
zabolí
zub času.
V přítomnosti mlčím -
neznám slova.
Učím se mluvit!
A mé mladší já se směje
a vysvětluje mi
tenhle časoprostorový
paradox.
Ve školce jsem uměla
úplně všechno!
Ale třeba budu jednou
zase malá...
27 názorů
Thea v tramvaji
02. 11. 2020Děkuji Sedmnáctko :)
Thea v tramvaji
17. 10. 2020Díky! Krásná kuchyňská marnost :)
Já vždycky vařím večer a vařím toho víc. Když přijedu domů z knihovny, pak už si to jen ohřeju.
Když už jsme u té kuchyně, nedávno jsem napsala jedno kuchyňské senrjů. Zveřejňovat ho nebudu a tak ti ho posílám jako osobní dárek :
Měsíc v úplňku,
neumyté nádobí
a haiku nikde !
Thea v tramvaji
17. 10. 2020Umbratica - v přítomnosti vařím oběd :)))
Pořád jsem si říkala, proč nepokračuješ v naší komunikaci pod Štafetou a teď už to vím. - V přítomnosti mlčíš , neznáš slova. Inu - co se dá dělat. Za básničku tip.
https://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=10528
https://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=8159
https://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=11133
https://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=12976
...a další :)
Evženie Brambůrková
16. 10. 2020Určitě jednou budeš mladší než ve školce. A je to báječné!!!
Thea v tramvaji
16. 10. 2020Alegna - tak vítej v klubu :) A díky!
Jituš to je skvělé, že jsem ti rozveselila den :) My třeštiprdla musíme držet při sobě!
Rozveselila jsi mi den, a jako bych se v ní viděla, když doma blbnu, ale mé někdy zbytečně dospělé děti to nechápou:))
gabi tá istá
16. 10. 2020třeba :)*
Náhodou je to rozpustilým způsobem podané. A to je osvěžující na starobylém námětu. Líbí :-)
Thea v tramvaji
16. 10. 2020Safián - vím, že tohle téma není jen moje a i já už se ho dotka aspoň stokrát :) Tohle je jeden z "doteků".
Mně tam vadí ten časoprostorový paradox. Jinak - báseň pěkná. Přesto si myslím, že jsi ještě nenalezla ta pravá slova. Už proto, že je to téma staré minimálně sto let (ve čtrnácti jsem kreslil jako Rafael, pak jsem se celý život učil kreslit jako dítě - nějak podobně se charakterizoval slavný malíř). také v české poezii je to dávné téma (děti vidí ... atd - Vladimír Holan)
Thea v tramvaji
16. 10. 2020Hamare děkuji! Mám to stejně. Kdo má jiskru v oku, nezestárne nikdy.
Upřímně řečeno s lidmi, kteří dostali tak nějak stoprocentně rozum si taky nemám moc co říct. Lidé v kterých zůstal i v dospělosti, byť jen malý kousíček dítěte, to je má krevní skupina. :-) Jinak dílko pěkné. Tip!
Thea v tramvaji
16. 10. 2020Goro - díky! To je nádherná věta! Vrývám si ji do paměti a budu se k ni obracet v dobách duševního temna :)Arwen - i já mám to slovo ráda... v souvislosti se sebou :) Teď už ano.
Arwen Leinas
16. 10. 2020Je to podruhé v mém životě, co se setkávám s tímto slovem. A tentokrát se necítím dotčena, neb jsem to slovo tenkrát neznala, ale naopak potěšena :)
Thea je svá... dobře se čte, má schopnost ironie a nadsázky, poetického pohledu.
Thea v tramvaji
16. 10. 2020Zboro dáš mi příklad nějaké hvězdy před 15 lety? Kouknu se na ni :)A za písničku děkuju! Je moje oblíbená!
Čím dál víc mi připomínáš, jak místní holčičí hvězdy psaly na Písmáku před patnácti lety. To není pochvala, ani výtka, spíš konstatování. Text se mi líbí. Čím dál s větší oblibou čtu Tvoje hezky zpracované zpovědi.
A jeden odkaz:
https://www.youtube.com/watch?v=5H-plSV7XPY