Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se-2-
Autor
Můra73
První línání –
z Broučínka Chundeláčka
Mrcha chlupatá.
19 názorů
To JÁ nevím.
A víš co? Jsem pravý opak Sókrata: když nevím, nevím o tom. Takže jestli vytvářím dojem, že komentem něco sděluji, budiž mi odpuštěno. Taky si myslím, že kořenem Zla je hloupost a Budha to věděl a nezbývá než nelpět na neudržitelném....
....občas se mi z mnohých reakcí zdá, že Čtenář věří, že Katka vždycky ví, co dělá...
Úplně se slovně nacházím ve třetím řádku! S druhým se mi tolik sžít nedaří, což bude určitě odlišnou konkrétní volbou přemrštěných rozněžnělostí, k nimž se sama uchyluji. (A radši bych ty své v širším rámci ani nepublikovala, eehm.) Každopádně spíš než za osobní vlastní jména bych měla taková slova za neologická deminutiva mnohdy dočasného, krátkodobého trvání, neproniknuvší svou konkrétní podobou do obecného povědomí. Jo, to bude ono, intimní typ prchavých demunitiv. Haha.
Evženie Brambůrková
20. 10. 2020/T
blacksabbath
18. 10. 2020hahaha...vůbec se nesměju.....*/***
Můrko, tvoje dílko beru i s chlupama. První líbání není to vůbec hračkaholko copatánebo ... plná kaťataPrvní línánínervy už ve votáčkáchproč nejsi želva... ;-)