Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýlov
Autor
Gora
Výlov rybníka -
plotice s cejny mizí
v hrdle volavky
40 názorů
Neštěstí je to pro ty kapříky, pro rybáře je to škoda. Je jeden starý vtip. Učitelka ve škole vysvětluje rozdíl mezi škodou a katastrofou. Ptá se Pepíčka, co je katastrofa, a on odpoví, že když jim chcípnou králíci. Učitelka ho opraví, že to není katastrofa, ale škoda, katastrofa že je, když třeba spadne letadlo se sovětskou delegací. Pepíček přijde domů a otec se ho ptá, co se učili ve škole. Pepa odpoví, že o škodě a katastrofě. Otec se ho zeptá, co je katastrofa a Pepa odpoví, že když spadne letadlo se sovětskou delegací, ale není to škoda, škoda je, když jim chcípnou králíci. :-)
Viděla jsi hejno kormoránů, jak si počíná u mělkého rybníku s jednoletými kapříky? To jsou teprve hody. Pro ptáky, kteří se dokáží potopit do dvaceti metrů, je to prostřený stůl.
Karle, usmívám se... rybníček je malý, bahnitý, a volavku jsem viděla jen jednu, ale pěkně se krmila:-))), dík!
Tohle je fakt pěkné. Nečekané. Skvělý nápad. Určitě jedno z tvých nejlepších. Po ránu příjemné osvěžení.
Ryby mají dost vit. D - a ten se nyní hodí, Evži ... dík moc:-)
Jezte, důchodci, jezte ryby.
Ať vidíte, kam důchod váš mizí.
Po rybím mase smysly se zbystří,
poučíte o tom i generace příští. :-)))
Jani, i tobě díky za připomenutí konkrétního rybníku, Káňov je sám o sobě poetický název...
Díky, Peter, ano, výlov je dostatečně sezónní slovo. Měla jsem je v povědomí od loni... jako slovo do haiku, a letos se naplnilo...
Moc pěkné, TIP. Zároveň jsem si připomněla rybník Káňov u Třeboně s volavkami :-)))
Ak by existoval český ekvivalent slovníka sezónnych slov, výlov rybníka by tam určite patril.
Ivi, ten snímek je perfektní... u nás na malém bahňáku však stála jen jedna:-)), děkuji!
blacksabbath
20. 10. 2020a rybáři mají po hehe.... https://d37-a.sdn.cz/…,90
Kouří viržínka
z vinylu zní Thin Lizzy
uďál opravky
Ztráta dudlíka
z kočárku hned klid mizí
pomoc od matky
Fotka Šibíka -
vlna stáhla, muž v krizi
zápas o plavky
Troska z diblíka
snoubenec není ryzí
přijde o vdavky
Radovan Jiří Voříšek
20. 10. 2020rybář nejsem, syn mě zastane, gurmán a kuchař jo
Děkuji za tip, Goro!! Je to napsáno tak podmanivě, že nevěřím, že někdo může odolat chuti ponořit se do přítomnosti. :-)
Katariino, děkuju, teorii haiku zde na Písmáku velmi dobře pro zájemce zpracoval snake_01...
To je paráda!! Haiku bych se chtěla naučit, zatím budu chodit pro inspiraci! :-) *
výlov mrazáku
kapříci s cejny plavou
v horkém oleji