Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLehká erotika III.
Autor
Agony
Zvonek.
„Do hajzlu,“ zaklela Petra a sesunula se mi na hruď.
Myslel jsem, že půjde otevřít, ale ona na mě pořád ležela úplně nahá a nehodlala se hnout.
Ten někdo u dveří se znovu dožadoval své pozornosti, zvonek spustil příšernou melodii a donutil Petru, aby přes sebe hodila župan a šla se podívat, kdo to je.
Zůstal jsem ležet a nevěděl, co by bylo nejlepší udělat. Odejít? Zůstat? Nebyl důvod upřednostňovat ani jednu z možností. Kdyby to alespoň byla její sestra, pomyslel jsem si a v hlavě se mi začal odehrávat nový „film“.
„Nějakej debilní jehovista,“ řekla Petra stojíc mezi dveřmi. Zaplašila tak mé myšlenky na její sestru a hodila mě studených vod reality.
Ani jsem si to neuvědomil, ale jak jsem předtím myslel na její sestru, nezůstalo to bez následků. Petra, které to samozřejmě neuniklo, ze sebe shodila župan, lehla si vedle mě a zajela mi rukou do kalhot.
„Ale copak to tady máme, nó, hm, pán dostal chuť, co…,“ komentovala své počínání. Propadal jsem se. Sunul jsem ruce od Petřina pasu až k jejím ňadrům. Malé jahůdky bradavek byly nalité k prasknutí. Jazykem jsem obě obkroužil a jemně zkousnul.
„Ale…,“ zavrněla Petra hrajíc si v mém klíně.
Najednou jsem byl bez kalhot. Letěly do kouta. Cestou zlomily palmu, jejíž semena si Petra přivezla z loňské dovolené v Egyptě. Semena – napadlo mě. Všechno po čem jde se točí kolem semen.
Najednou to na mě přišlo. Bez varování. Petra zklamaně našpulila rty.
„Hele, to je jak v Báječných létech pod psa,“ trapně jsem se snažil odlehčit situaci.
„Možná, ale ty se z toho jako Verenberg rozhodně nevyvlíkneš, to si nemysli,“ řekla a já věděl, že to myslí naprosto vážně.