Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePerličky naší babičky 2
Autor
Evženie Brambůrková
Návod ,,Jak zalichotit".
,,A co ta tvoje doktorka? Jaká je, mami?"
,,Ále, ona je taková hodná. A velká je asi jako já. A taková macatá, jako ty."
Nastalo ticho, zlověstné ticho.
,,Jak to myslíš?" To není ani tak otázka.
Stále je ticho. Slova došla.
,,Macatá může být Mařenka z Prodané nevěsty." Nabídnu mírovou ratolest.
Babi měří asi 150 cm ohnutá a přiměřeně váží. Jsem o kousek větší.
,,A kdo ji zpíval?" Nesměle ratolestí zatřepe.
,,Tím to nezachráníš. Jeníka bys k tomu nechtěla?"
,,Ale ty rusalky, ty byly macaté," rozpomene se na vydařené představení v Národním.
Tak tomu se mohu jen zasmát a nemusím ani do divadla.
Veselo prostě musí být.
19 názorů
Evženie Brambůrková
10. 12. 2020Děkuji a2a2a.
Evženie Brambůrková
29. 10. 2020Myslím, že jsme na tom podobně, Renato. :-)
Rusalka nebo Mařenka, to je jedno. Hlavně že je macatá rusalka, ne Ty. :-))
Arwen Leinas
28. 10. 2020Stokilová Rusalka? Proč ne? :)
Vévoda Štepán: Tvoje jasnost snad nevěří na víly? Já sám je viděl! U nás, v Bavořích.
Král Petr: U vás v Bavořích! Tam snad, ale v této požehnané zemi, když víla stoupne na palouk, je to dlouho znát.
Evženie Brambůrková
28. 10. 2020To je pak, Lído, skutečně silný zážitek.
No toho si, Mária, většinou nikdo nevšimne.
Evženie Brambůrková
28. 10. 2020Tak na to si, Umbratico, budu muset ještě chvíli počkat.
Evženie Brambůrková
28. 10. 2020Něco pozitivního by bylo lepší, to s tebou, Arwen, souhlasím.
Evženie Brambůrková
28. 10. 2020Určitě se, Luboši, nějaký najde.
babi to pálí :)..... a opravdu, byla jsem na Rusalce v Národním, představitelka Rusalkky měla stopro víc než sto kg***
Mária Horná
28. 10. 2020:-DDDDDDD Moja babka, keď ma videla po dlhšom čase: " Ahoj, ako dobre vyzeráš! Si pribrala?" Bolo to v čase, keď som konečne po úmornom snažení schudla 2 kg. :-DDD
Někteří staří lidé už hodnotí všechno bezelstně jako děti. Co na srdci, to na jazyku. Nemusejí aspoň nosit masky. Už se těším, až budu taky taková. Tip.
Arwen Leinas
27. 10. 2020Tak to zamrzí, to přímo přijde líto ;-)
Maruško, jen aby ti sem ještě nedejbože nepřišel s komentářem nějakej kecal!
Mimochodem – seš si jistá, že tady svoje Perličky neházíš sviním? ;-)
Ty rusalky byly tak macaté, že když si poskočily, praskaly prkna. A princ hostoval z divadla na Hané. To se nedá zapomenout.
Děkuji za návštěvu v tuto pozdní hodinu. :-)))
blacksabbath
27. 10. 2020a byly ty rusalky macaté???.....Veselo prostě musí být....:-))))))))))))....*/********