Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDivoká kočka
Autor
Savage Flame
Divoká kočka
Dnes jsem ji uviděl.
Byla tak zvláštní,
Smála se zvonivým smíchem.
Jak divoká kočka,
Mi přeťala cestu
A její hlas libě zněl tichem.
Tak nádherná šelma,
Tak úchvatná vůně
A já jenom bez slova stojím.
Od teď už věřím,
Že i z lásky se stůně
A že i já někdy se bojím.
9 názorů
Nesvazuj se striktními pravidly, podle mě jde o velmi povedenou báseň, milou i zajímavou
Jéje, tohle je pěkný. Spontánně upřímný. Závěr se mi líbí. Tip a.
Savage Flame
19. 12. 2020Dekuji.;) S.F.
Možná zde dávám tip především za to, že se mi ..živě vybavila několikerá již obdobná ..zkušenost z mého života:)
Savage Flame
03. 11. 2020To atkij: Dekuji za tip i privitani. ;) S.F.
Domnívám se, že nutně striktní metrum vždy být nemusí. Mně docela pasuje. Navíc i určitou pravidelnost lze v textu vypozorovat.
Obsahově ne příliš objevné, ale docela milé.
Vítej na Písmáku a posílám tip.
Dekuji za tipy. Ac mozna otrepane, ona ale originalni byla... :) Nepru se, jsem moc rad za nestranny nazor. ;) Zkusim se zamyslet nad temi zmenami rytmu. Me bavi, ale mozna by bylo vazne lepsi je nejak oddelit, aby nebyly tak rusive, uvidim. Kazdopadne jeste jednou moc dekuji za vyjadreni. ;) S.F.
Ahoj Savage, vůbec to není špatné. Divoký námět, zřejmě příměr nějaké ženy, kterárá zaujala, k šelmě. Přijde i to jako imprese.
Pro vázaný verš je lepší, dát si víc pozor na rytmus. Třeba poslední verš je podle mě z tohoto pohledu kostrbatý. Další věc, slušným prostředkem k vázání v poezii jsou rýmy. Zde jsou: vůně - stůně, bojím - stojím. Myslím si, že by se hodilo víc.
Zvonivý smích a úchvatná vůně, nejsou příliš originální.