Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřiškrcená pravda
Autor
Savage Flame
Přiškrcená Pravda
Chytil jsem Pravdu a stejně se mi smála, že jí nemám. Smála se až mě to rozzuřilo k nepříčetnosti. Křičel jsem na ni, ať toho nechá, ale nechtěla mlčet. Smála se dál, až jí tekly slzy.
Pevně, jak jsem jen mohl, jsem jí chytil a zatřásl s ní. Zatnula zuby bolestí, za chvíli se ovšem začala posměšně šklebit, dělat grimasy a nakonec zase vyprskla v hlasitý smích.
Rukama jsem ji chytil za krk. Ttisknul jsem a tisknul, stále víc. Už se nesmála. V očích měla něco jako strach. Když jsem ale své sevření povolil, začala zas a tak jsem se jí vztekle zeptal, proč se vlastně pořád tak pitomě směje. Přidušeně zachroptěla: „To opravdu nevím. Asi je to příliš absurdní, když mám vždycky pravdu.“ Opět se začala chechtat a posměšně koulet očima...
Zavřel jsem oči, sevřel jsem dlaně... Za chvíli jsem už necítil žádný pohyb, Jen váha jejího těla mě táhla k zemi. Pustil jsem ji a ona se svezla na podlahu...
Klekl jsem si vedle ní a podíval jsem se do jejích vytřeštěných očí. V obličeji už ani náznak veselosti, nebo pohrdání, jen nehybný pohled. Možná jsem vyhrál, ale co vlastně. Ona stejně už navždy bude Pravdou, i když ustrašenou, děsivou, či nevyřčenou…
4 názory
Savage Flame
14. 02. 2021R.L.: Dekuji za navstevu a tip. ;) S.F.
Savage Flame
05. 11. 2020Ja dekuji za tip. Co se inspirace tyce, zkusim pohledat, lec ac mam Nohavicu rad, neni za touhle malickosti. Zjevne od nej neznam vse, ale jak rikam, zkusim juknout po netu o cem pisete. ;) S.F.
Inspirace od Nohavici a rozvinuté k obrazu Tvému.
Zajímavé zpracování i úhel pohledu.
A děkuji za přízeň a zastavení se u těch mých "pravd":)