Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHlavy
Autor
Predrag_Tomič
Hlavy (Giacomettimu II.)
vitrína plná
pěstních klínů -
valounů v řece krve
lev
je lovcův
reliéf
13 názorů
Predrag_Tomič
24. 11. 2020Já děkuju. Za návštěvy u obou básní. Krásný večer přeji. T.
Přijde mi to jako procházka v přírodovědném muzeu :)
Predragu,
já nemám ráda horrory, proto se na ně v TV ani nedívám. Bezděčně jsem ale v letošním roce shlédla horror v přírodopisném filmu o tygrech v Indii. Byly tam záběry samců zmrzačených v soubojích s jinýni samci. Mnozí byli bez oka, všichni měli v "obličeji" hluboké rýhy po drápech, takže to vypadalo, že se jim rozpadne hlava. Opravdu příšerný "relief".
Taky přeju pěkný víkend, aspoň tak slunečný jako byl dnešek.
Líbí se mi, rým reliéfu a lva i ten význam. z valounů v řece krve je mi špatně. Možná jsi to tak chtěl. nepříjemná básnička. ale na tebe se pro to nezlobím. myslím, že se ti to povedlo dobře. Ten název si musím najít.
naopak se to nedá zobrazit, lvi si trofeje nesyslí, protože by jim je mohly vyfouknout nějaký hyeny ... žádnej lev nechce vypadat jako jídlo - ale jen domněnka lovkyně mrkví
Predrag_Tomič
20. 11. 2020A takhle je to do sebe zavinuté. Díky za postřeh. Příjemný pátek. T.
Stejně tak ale může být ulovený lovec reliefem lva, nebo daleko spíše tygra, který má nejstrašlivější drápy ze všech velkých koček. Tip.