Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJá se Ti vrátím
Autor
Savage Flame
Já se Ti vrátím
Proč pláčeš, lásko?
Vždyť se Ti vrátím,
Vždyť už jsem zpátky, i když jsem pryč.
Taky mi scházíš,
Neboj se milá,
Jen Ty máš od mého srdce klíč…
Co je Ti, lásko?
Snad smutek Tě zebe,
Brání Ti v noci klidně spát…?
To mě je teplo,
Vždyť v srdci mám Tebe,
Jedinou, kterou mám opravdu rád.
Tak zavři už oči
A přijď ke mně do snů,
Už čekám, má zkřehlá a nevinná.
Už zítra se vrátím
A zůstanu navždy.
A Ty navždy budeš má jediná.
Nelžu Ti miláčku,
Můj cit je mi svědkem.
Miluji Tě z hloubi svého srdce.
Až otevřeš oči,
Už budu zas s Tebou,
Hladit Tě, objímat a držet Tvé ruce…
Pevně semkni víčka
A poddej se spánku,
Už mířím nocí cestou ke Tvým dveřím.
Neboj se, lásko,
Že mě snad ztratíš, Jen mi dál věř, jako já v Tebe věřím…
6 názorů
Savage Flame
09. 02. 2021To R.L.: Dekuji. ;) S.F.
Savage Flame
16. 12. 2020To a2a2a: Dekuji za cenne rady. Moc si jich vazim. ;) S.F.
Četl jsem tvé poslední tři texty. Na jednu stranu jsou mi sympatické duchem, který tě motivuje, na druhou stranu, pokud chceš víc než psát pro radost, což samo o sobě vůbec není málo a ne každý to umí, pak se nenechávej svírat představou, že báseň se musí nutně rýmovat, že v ní musí být řečeno napřímo všechno od A do Z. Báseň může jen naznačovat nebo opisovat prožitek v metaforách. Zkus si třeba zrovna tuto konkrétní báseň napsat nanečisto jako vyprávění, prózu a rozlož ji do veršů. A pak se zamysli nad každým řádkem, jestli tam musí být, jestli jeho obsah už nenapsals či nenaznačil už dřív, či se dá z předchozího dovodit. Zruš všechna nadbytečná zájmena, pokus se třeba, není to nezbytné, o otevřený konec, apod. Máš motivaci psát, protože jsi něco prožil, ale nabídni to čtenáři jen v jakýchsi nástřelech. Čtenář nechce být veden, chce se podílet tím, že zapojí vlastní asociace. Jak už jsem uvedl, mám jakoby z pozadí tvých básní dobrý pocit, máš tedy na čem stavět.
Savage Flame
25. 11. 2020To blacksabbath: Dekuji za tip, ale jinak je to uz jen vzpominka a pro me pripominka, ze verit mnohdy znamena i se v nekom zmylit. Ale to uz je asi zivot... ;) S.F.
blacksabbath
25. 11. 2020jestli to bude číst.....uvěří....*/*