Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTouha
13. 05. 2006
19
0
3188
Autor
Witch
Tvé oči
hloubka, které nedohlédnu
Tvá ústa
vášeň, kterou nedostihnu
Tvé ruce
něžnost, kterou nezachytím
Tvá duše
pravda, kterou neobjevím
Tvé srdce
bolest, kterou neochočím
mám tě ráda
a nevím, co s tím.
aleš-novák
08. 10. 2002
Toxman: :o)) jo, trochu to tak mělo být, taky se nad tím teď pousmívám, je to taková krásná beznaděj, se kterou člověk nic nenadělá, ale pořád je krásná... :o)
Krásy asi není nikdy dost, snad proto, že je jí tak tak málo. Je třeba ji chránit a pěstovat :)
Možná, že to tak nemělo vyznít, ale vykouzlilo mi to na rtech úsměv. Život je někdy nepředstavitelně složitý a jindy tak jednoduchý, až se tomu skoro ani nechce věřit :o)*
kouzlama se nesmí plejtvat, to nevíš? pak když jsou potřeba tak schází... :o) díky
je to mnohem složitější, ale to tady pitvat nebudu, částečně máš pravdu... :o) jinak díky za čtení a pochvalu
W.
Podle mě je to marná touha, když je ti tak daleko... Myslím, že je to báseň co vznikla z marné touhy....
:) milé a čarodějné :))))*
návod:
nedohlížej
nedostihuj
nezachycuj
objevuj!
neochočuj
Měj ráda :))
hihihi díky, pokusím se svůj život zjednodušit v tomhle stylu, uvidíme, co to udělá :o)
no dovol... "zjednodušit"! :))))))) To není zjednoduššení!! Nejlepší je nechat si všechna tajemství a objevovat pomalu a věčně :) a zůstat při tom sama sebou. Ne? :))
Vždyť řekni k čemu by ti bylo, kybys dohlédla, dostihla, zachytila (no ty ruce snad :)) a měla ochočené(ho) :))
K ničemu... začala bys hledat jinde ne? (Já určitě) :)
Divoké tvory je nejlepší nechat divoké ...
☼
:o)) to byl vtip, to víš, že bych to neudělala, pak už by to nebylo vůbec kouzelný, ale možná bych měla o starost míň :o) což ovšem nevim, zda by bylo dobře - je třeba stále něco řešit... :o)
jinej vtip je v tom, že tahle báseň je inspirovaná v podstatě mým "hledáním jinde" a už dost, když si mám ponechat ta tajemství.......