Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoli me tangere
Autor
Movsar
Noli me tangere
Seznámili se na internetu. Domluvili si schůzku v čínském bistru na kraji Vršovic. Magdaléna, zdravotní sestřička z Motola, a Ježíš, vizionář na volné noze. Objednali dvakrát smolný talíř a rýžové víno a do večera se docela zpili. K půlnoci se nechali taxíkem odvézt do jeho garsonky. Zapálil jahodovou svíčku, položil ji na postel a vystavil vysoké dávce romantiky, až z toho málem měla smrt.
Když se ráno probudila, čekala snídani do peřin, ale Ježíš jel rotoped. Pak cvičil kosmodisk, to s ním nebyla řeč vůbec, a tak si ho fotila na ajfon a fotky posílala kamarádkám k rozverným komentářům. Když si konečně sedl na kraj postele, vystrčila z peřin žíznivou zadnici, naklonila se k němu a decentně tetovanou rukou mu přejela široká záda. Nedotýkej se mě, ještě nemám připravený proteinový nápoj, řekl tichým hlasem.
Přátelé jablečného údolí
Je seriál a ten se jmenuje Přátelé jablečného údolí. Můžeš v něm hrát, anebo být divákem. Třetí možnost je vyloučena.
Téma seriálu je silné: jde o to, utvrdit sebe a ostatní v přesvědčení, že jablečné údolí je rajskou zahradou světa. Každý jeden díl mohl by být poslední:
Večer byl nachový a voněl hříchem. Na jablečné údolí padala vlhká noc. On, v děrovaných džínách, tetovaný a svalnatý made by stanozolol, blížil se k ní; v očích mužný žal. Ona, houpavou chůzí, široká v bocích, silikonová v zadnici, prsou a tváři, podobně jako on tetovaná, v úsporném úboru fitnes, blížila se k němu; v očích křehké nekonečno. Poslední lidé. Když byli na dotek, pozvedli své telefony a pořídili každý svůj privátní otisk: full body selfie. Dalším dotykem vehnali je na oběžnou dráhu sociální sítě. Jako výraz osudové lásky darovali si pak digitální srdce.
3 názory
Thea v tramvaji
26. 11. 2020Takové "dnešní" :) Absurdní a suprovně napsané.
není divu, že dbá na fyzičku...asi tuší tu tíhu, co ho čeká...