Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHledej!
Autor
UkecanáLuštěnina
Každý den přemýšlím, proč (tu) jsem? Rozhlížím se kolem sebe a sleduji masy lidí chodící v kruhu. Co je drží naživu? Setrvačnost... nebo ne? Co ostatní dělá šťastné a proč, proč to do prdele taky nevidím? Oslepla jsem?
Jsem špatná, že mi to nestačí? Máš školu, máš dobrou práci, pořídíš si dům, auto, děti... K čemu? K čemu mi to asi tak bude. Udělá mě to šťastnou? To asi ne. Jsi divná... Ne nejsem. To vy. Neustále se plácáte v kruhu všedního života, množíte se a odkazujete tím další duše k utrpení vlastního bytí. Proč... proč se nezastavíte! Vždyť je to šílenství...
Hledej! Hledej to, co tě tu drží, to proč nevystupuješ...
opětovaný úsměv
vůně kávy
teplo cizího těla
Je to dost? Hledej dál! Musíš! Nebo ne?
lesk v očích
vůně zimy
kaštany
Co? Kaštany? Jsem blázen. Dozajista.
východ měsíce
oheň
hudba
tma... zase jen tma.
Ne... nesmím uklouznout. Tma není špatná, když budu dostatečně dlouho hledat, najdu své pevné místo, kde si můžu alespoň chvíli odpočinout, než se budu chtít vydat dál, nebo se vrhnout přímo do propasti... vystoupit z kruhu.
6 názorů
UkecanáLuštěnina
09. 12. 2020To je milé! Pravda, že jak pročítám dílo za dílem, probouzí se ve mně něco zvláštně známého, jakoby zapomenutého.
Pevné místo jsi už našla – tady u nás na Písmoni. (mrkajícně-vítající smajlík)
Hledání je základ našeho bytí. A trvá to sakra dlouho. Alespoň mně určitě.
blacksabbath
09. 12. 2020zajímavé......*/***
Asi chápu co píšeš. Možná by z toho byla dost hluboká báseň. Možná by stačilo se ponořit do problémů který cítíš a najít v nich něco, co ti dává. Blázen jsi. Toje jisté. Jako všichni, kteří se snaží vypsat. Tak v tom pokračuj a najdi verše, nebo hloubku. Napíšeš pak něco velmi neobvykle krásného.