Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBylo to nutný (?)
Autor
Numa
Ořezat pastelky.
Ostrouhalas!
Roztřídit prádlo!
Přebralas!
Naleštit okna!
Zmatlalas to.
Všechno vyprat!
Posralas to.
Vyházet všechen bordel!
A hlavně z hlavy.
15 názorů
(spíš jsem narážela na to, že se tady někdy tipy zbytečně přeceňují... a že někteří komentující si asi myslí, že zrovna jejich tip by mohl být pro autora nesmírně obohacující nebo tak něco; nebylo to nic proti tobě)
poslední tři řádky bych klidně vyhodila (skončila bych bordelem v hlavě); je to takový zbytečně sebemrskačský... fňuk.
jinak mi to přijde místy i vtipný... ovšem vtipnější mi přijde, jak elína píše, že ti nemůže dát tip. světe, zboř se.
Ten nápad, na kterém je báseň postavená - tedy manželčin rozkaz + následná kritika vyplnění manželčina rozkazu, ten nápad se mi moc líbí. Tip ale nemohu dát kvůli tomu, že báseň není dobře napsaná a promyšlená do detailů. Kdyby se ti to podařilo, byla by v té básni nevšední dynamika.
Andělka1: děkuji..
Je to očista a obávám se, že daleko rozsáhlejší než je vánoční úklid
Jestliže je to očista, je to dobré. Pro člověka, tedy pro mne i pro " hlavu moji"...:-))
Mates Straba
15. 12. 2020Originální, zajímavé, vtipné, tip!
Nemámpřezdívku
15. 12. 2020Zajímavé